Menu

گزارش: حدود نیمی از مراحل ساخت GTA 6 به پایان رسیده است

اخیرا جیسون شرایر، خبرنگار وب سایت Kotaku مقاله‌ای منتشر کرده است که در آن به تغییرات شرایط کاری در استودیوی Rockstar Games پرداخته است. طبق این گزارش اکنون Rockstar به سلامت کارمندان خود اهمیت بیشتری می‌دهد و به منظور کاهش فشار کاری آن‌ها تصمیم گرفته است تا بازی مورد انتظار Grand Theft Auto 6 را در ابعاد کوچکتر عرضه کند و سپس به مرور زمان و با انتشار به‌روز رسان‌هایی آن را گسترش دهد. شرایر گفته که GTA 6 در مراحل اولیه توسعه‌ی خود قرار دارد، اما شاید او در این رابطه اشتباه کرده باشد.

به گزارش پردیس گیم، به تازگی یکی از منابع معتبر نزدیک به Rockstar Games با نام Tez2 در توئیتر که پیش از این نیز اخبار و اطلاعات درستی در رابطه با این شرکت را به اشتراک گذاشته بود، اعلام کرده است که هم اکنون نیمی از مراحل توسعه‌ی بازی Grand Theft Auto 6 به پایان رسیده است. او در اینباره نوشت:

"بازی بعدی GTA در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد؟ باور این حرف برای منی که شنیدم حدود نیمی از مراحل توسعه‌ی آن یا حتی بیشتر، به اتمام رسیده سخت است."

البته Tez2 گفت که شاید منظور شرایر این است که GTA 6 هنوز وارد فاز پایانی توسعه‌ی خود نشده است و منظورش این نباشد که ساخت بازی به تازگی آغاز شده است. او در این رابطه نوشت:

"توجه داشته باشید ساخت Red Dead Redemption 2 حدود 7 یا 8 سال طول کشید. توسعه‌ی این بازی دقیقا پس از انتشار Red Dead Redemption 1 آغاز گشت، اما جلسات ضبط مواردی مثل موشن کپچر و صداگذاری آن از سال 2013 شروع شد. انتظار می‌رود که ساخت GTA 6 نیز همین طور باشد. من فکر می‌کنم منظور از مراحل اولیه‌ی توسعه این باشد که فعلا به این زودی‌ها قرار نیست شاهد انتشار این بازی باشیم."

هنوز هیچ اطلاعات رسمی‌ای از بازی GTA 6 نداریم، اما می‌توان انتظار داشت که این عنوان در سال 2021 یا 2022 برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه شود.