Menu

قربانی بعدی کرونا، مراسم Gamescom 2020 به صورت دیجیتالی خواهد بود

به گزارش پردیس گیم، چندی پیش، دولت آلمان ممنوعیتی برای تمام گردآوری‌های جمعی تا پایان ماه آگوست، مصادف با ۱۰ شهریور قرار داد که به طور قابل توجهی، بر روی Gamescom 2020 مؤثر خواهد بود.

بر طبق اطلاعات جدیدِ بنیان‌گذاران این مراسم، برنامه‌شان میزبانی این کنفرانس به صورت دیجیتالی می‌باشد. اطلاعات بیشتر از برنامه‌های Gamescom به زودی منتشر می‌شود. این مراسمِ سالانه برای اوایل شهریور برنامه‌ریزی شده بود.

دستاندرکاران این مراسم قبلاً اعلام کرده بودند که برنامه‌هایشان به‌روزرسانی و تغییر یافته‌اند و تمام قسمت‌های دیجیتالی آن، طبق برنامه پیش خواهد رفت و در اواسط ماه میلادی مِی(اواخر اردیبهشت)، بررسی‌هایی بر اساس آخرین وضعیت ویروس Covid-19 برای این که آیا این مراسم می‌تواند به صورت حضوری هم برگزار شود یا نه، انجام خواهد گرفت.

همچنین، بر اساس اعلامیه‌های اخیر، مراسم‌های Gamescome:Opening Night Live و استریم‌های دیگر، نسبت به قبل طولانی‌تر شده‌اند و ظرفیت‌های بیشتری به آن‌ها اضافه شده است. این یعنی Gamescom 2020 قطعاً برگزار خواهد شد؛ حداقل به شکل دیجیتالی. و این که دولت آلمان مراسم‌های عمومی را لغو و ممنوع کرده است، می‌تواند به معنای این باشد که یقیناً Gamescom امسال به صورت حضوری نخواهد بود، مگر این که میزبانان، آن را به عقب بیاندازند.