Menu

تیزری از نسخه‌ی ریمستر Crysis لو رفت

به گزارش پردیس‌گیم، در روزهای اخیر خبر ساخته شدن عنوان جدیدی از Crysis به شدت در میان جوامع گیمینگ داغ و بود و همه منتظر اعلام رسمی Crytek بودند، اما ناگهان اخبار چرخشی 180 درجه‌ای داشته و سمت و سوی شایعات به ریمستر نسخه‌ی اول Crysis چرخید. انتشار تصویری از ریمستر بازی نیز مهر محکمی بود بر این ادعا.

اما حال تیزری از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Crysis لو رفته که بیش از پیش به این قضیه حقیقت می‌بخشد. البته این تیزر کوتاه پس از ساعاتی از شبکه‌های اجتماعی حذف شد اما بقدری دوام داشت که کاربران به سرعت تیزر مدنظر را ذخیره کرده و آن را نشر دهند. این تیزر نه توسط Crytek بلکه به دست تعدادی از اینسایدرها لو رفته و هنوز هم اعتماد صد در صد به ریمستر Crysis قابل قبول نیست.

علاوه بر این ویدیو، اطلاعاتی نیز همراه تیزر منتشر شد که ریمستر بازی را عنوانی با گرافیک و جلوه‌ةای بصری بالا توصیف می‌کند، فناوری Ray Tracing نیز در Crysis Remastered اعمال خواهد شد، در کنار انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، برای اولین بار شاهد عرضه‌ی Crysis بر روی نینتندو سوئیچ نیز خواهیم بود. شما می‌توانید تیزر لورفته از Crysis را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه