Menu

گزارش: سازندگان سه گانه Batman Arkham قصد ساخت بازی Superman را داشتند، اما Warner Bros مخالفت کرد

مدت زمان زیادی از انتشار بازی Batman Arkham Knight توسط Rocksteady Studios می‌گذرد، اما هنوز نمی‌دانیم که اثر بعدی این استودیو قرار است چه بازی‌ای باشد. تا مدت‌ها بسیاری فکر می‌کردند که این توسعه دهند‌ه‌ی بریتانیایی قرار است در قدم بعدی خود به سراغ Superman برود، اما مدتی بعد این خبر تکذیب شد. اکنون به نظر می‌رسد که Rocksteady واقعا قصد ساخت بازی Superman را داشته، اما شرکت Warner Bros با ساخت آن مخالفت بوده و این پروژه را کنسل کرده است.

به گزارش پردیس گیم، کاربری با نام Jsig212James در توئیتر که پبیش از این خبر از ساخت بازی جدید Batman‌ توسط استودیوی Warner Bros Montreal داده بود، اخیرا اعلام کرده که Rocksteady در نظر داشته تا بعد از Batman Arkham Knight بازی‌ای بر اساس Superman بسازد و مدتی پیش یک تصویر مفهومی نیز منتشر شد که احتمالا مربوط به همین پروژه است.

Jsig212James در توئیتر خود نوشت که این خبر از چندین منبع شنیده است. او همچنین ویدئویی از ایستر اگ لکس لوتر را در بازی Batman Arkham Knight به اشتراک گذاشت و نوشت که مطئمنا همه آن را به یاد می‌آورند. طبق گفته‌ی او Rocksteady می‌خواست که از فناوری تخریب محیط Batman Arkham Knight در Superman نیز استفاده کند.

هنوز هیچ خبر رسمی‌ای از بازی بعدی Rocksteady Studios منتشر نشده، اما پیش از این شایعه شده بود که آن‌ها در حال ساخت یک عنوان چند نفره‌ی آنلاین سرویس محور هستند.