Menu

جدیدترین نسخه‌ی بازی XCOM هفته آینده با نام Chimera Squad عرضه خواهد شد

شرکت 2K به تازگی از جدیدترین نسخه‌ی سری محبوب XCOM‌ با نام XCOM: Chimera Squad رونمایی کرده است که یک بازی کاملا جدا نسبت به XCOM 2 می‌باشد و داستان آن را ادامه می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم، جدیدترین بازی این مجموعه‌ی استراتژیک نوبتی تحسین شده در تاریخ 24 آپریل 2020 (5 اردیبهشت 1399) منتشر خواهد شد و قیمت آن 20 دلار خواهد بود، البته شما تا مدت محدودی این امکان را خواهید داشت تا این عنوان را با قیمت 20 دلار تهیه کنید.

داستان XCOM: Chimera Squad پنج سال بعد از وقایع XCOM 2 جریان دارد و انسان‌ها، هیبریدها و بیگانگان اکنون با یک دیگر در حال همکاری هستند تا تمدن جدیدی را ایجاد کنند، با اینحال همه‌ی ساکنان زمین با این موضوع موافق نیستند و هنوز بیگانگان را دشمن خود می‌دانند.

City 31 یکی از شهرهای تازه ایجاد شده بعد جنگ با بیگانگان می‌باشد که اکنون توسط گروه‌های مخالف تهدید می‌شود و آن‌ها قصد دارند تا شهر را نابود کرده و به اتحاد انسان‌ها و بیگانه‌ها پایان دهند. اکنون یک گروه حرفه‌ای و آموزش دیده با نام Chimera Squad وظیفه دارد تا با این تهدیدها مقابله و از هرج و مرج در شهر جلوگیری کند.

شما در زیر می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت Full HD

تماشا به صورت تمام صفحه

استیو مارتین، رئیس استودیوی Firaxis Games توسعه دهنده‌ی این بازی در رابطه با XCOM: Chimera Squad می‌گوید که آن‌ها از جامعه‌ی کاربری این مجموعه و بازخوردهای آن‌ها کمک بسیاری گرفته اند و اثری بسیار پویا، خلاقانه و منحصر به فرد را برای طرفداران و بازیکن‌ها جدید ساخته‌اند.

همچنین مارک ناتا، طراحی ارشد تیم سازنده نیز گفت که با XCOM: Chimera Squad آن‌ها احساس کردند که هنوز موارد جدیدی هستند که می‌توانند به گیم پلی XCOM اضافه شوند. ‌آن‌ها تغییراتی در این عنوان ایجاد کرده‌اند که می‌تواند سطح کیفی بازی را ارتقا دهد.

XCOM: Chimera Squad شامل 11 مامور ویژه‌ی متفاوت می‌شود که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد و مخصوص خود را دارند. مانند همیشه کار تیمی در این نسخه نیز بسیار مهم است و برای پیروزی باید به آن اهمیت زیادی بدهید.