Menu

بازی WWE 2K21 ساخته نخواهد شد؛ انتشار بازی دیگری با محوریت WWE

به گزارش پردیس‌گیم، اخباری که جدیدا درمورد WWE 2K منتشر شده‌اند خبر از کنسل شدن WWE 2K21 می‌دهند. جاستین لیپر(Justin Leeper) که سناریوی چند بازی اخیر WWE را نوشته بود، با انتشار ویدیویی، خبر از تغییرات بزرگی در این سری داد. وی در صحبت‌هایی گفت:

"از منابع مطمئنی شنیده‌ام و خودم نیز باور دارم که 2K21 کنسل شده و امسال چنین بازی‌ای نخواهیم داشت."

او همچنین اشاره کرد که در WrestleManiaهایی که در سال‌های قبل برگزار می‌شد همیشه خبری از WWE 2K بعدی بود و حداقل تیزری از آن منتشر می‌شد اما امسال چنین اتفاقی نیفتاد.

لیپر در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت که مشکلات فنی WWE 2K20 باعث شده که سازندگان کار خود را یک سال به تعویق انداخته و امسال قید بازی جدید را بزنند تا بلکه درجهت رفع مشکلات اقدام کنند.

لیپر این مشکلات را به دلیل جدایی 2K از Yuke می‌داند، او معتقد است همکاری 2K با Visual Concepts فعلا به تکامل نرسیده و سازندگان جدید نیاز به زمان بیشتری دارند تا نحوه‌ی درست توسعه‌ی یک بازی WWE محور را یاد بگیرند.

لیپر از بیماری COVID-19 نیز غافل نماند و یکی دیگر از دلایل کنسل شدن WWE 2K21 را گسترش ویروس کرونا دانست. البته او درکنار خبری که به کنسل شدن 2K21 اشاره می‌کرد از بازی جدیدی خبر داد که 2K به جای بازی سالانه‌ی خود منتشر خواهد کرد:

"من همچنان شنیده‌ام که 2K امسال بازی دیگری از WWE منتشر خواهد کرد که با سری فعلی تفاوت دارد و نوع دیگری از WWE است و درضمن Visual Concepts مسئولیت ساخت بازی را برعهده ندارد. اطلاعات بیشتری هم می‌توانم بدهم اما می‌دانم همین الان نیز بسیاری از افراد 2K اعصابشان خورد شده!"

لیپر در انتهای صحبت‌هایش گفت که WWE 2K22 برای کنسول‌های نسل نهم عرضه نخواهد شد و تنها برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان و "احتمالا" رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.