Menu

تصاویری از بازی‌های کنسل شده Superman و Suicide Squad منتشر شد

طبق شایعات استودیوی Warner Bros Montreal در حال کار بر روی یک بازی جدید بر اساس Batman می‌باشد که هنوز معرفی نشده است. این استودیو پیش از این بر روی چند بازی نیز کار کرده که بعد از مدتی کنسل شده‌اند و امروز بالاخره ما برای اولین بار توانستیم تعدادی تصویر از عناوین را مشاهده کنیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، کاربری با نام Talinsky در توئیتر اخیرا تصاویری را از میان نمونه کارهای هنرمندی با نام جوئل دوس ریس ویگاس کشف کرده و آن‌ها را به اشتراک گذاشته است.

شما در زیر می‌توانید تصویری را مشاهده کنید که به احتمال زیاد مربوط به بازی کنسل شده‌ی Superman است:

همچین در زیر نیز می‌توانید دو تصویر هنری را مشاهده کنید که به بازی Suicide Squad مربوط می‌باشند: <برای تماشا در اندازه‌ی اصلی بر روی تصویر کلیک کنید>

طبق گزارش‌ها و شایعات Warner Bros Montreal علاوه بر Batman یک بازی دیگر نیز بر اساس کتاب‌های کمیک DC می‌سازد. به نظر می‌رسد که قبلا هم یک عنوان دیگر با محوریت Batman در حال ساخت بوده که البته توسعه‌ی آن نیز کنسل شده است. به نطر می‌رسد که قرار بود در E3 2020 از نسخه‌ی جدید Batman و بازی جدید استودیوی Rocksteady، خالقان سه گانه‌ی Batman Arkham رونمایی شود، اما احتمال این معرفی‌ها به زمان دیگر موکول شده است.