Menu

شایعه: Microsoft یکی از بزرگترین استدیوهای ژاپنی را خریده و در روزهای آتی از پروژه‌ی بعدی خود رونمایی می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به اطلاعات لورفته‌ی جدید، می‌توان انتظار معرفی یک بازی جدید با همکاری Xbox و Sega را داشت که مطمئنا برای Sony ناخوشایند خواهد بود. به نظر می‌رسد که این معرفی در ابتدا برای E3 2020 برنامه‌ریزی شده بوده، زیرا تاریخ حک شده بر روی تصویر، 14 جوئن یعنی روز برگزاری E3 را نشان می‌دهد.

در ماه‌های اخیر نیز به گوش می‌رسید که مایکروسافت قصد دارد فعالیت خود در ژاپن را گسترش دهد و برنامه‌های بزرگی برای بازارهای سرزمین خورشید تابان دارد. برای مثال سرویس Game Pass که از هممین امروز در ژاپن فعال می‌شود یکی از همین برنامه‌های بزرگ مایکروسافت برای عرض اندام در مقابل حریف خود Sony است.

همانطور که در تصویر می‌بینید، لوگوی SEGA در کنار Xbox به شعار "Power Your Dreams" اشاره می‌کند. و از این مهم‌تر، تاریخی که تصویر نمایان‌گر آن است، به 14 جوئن و روز برگزاری E3 2020 اشاره دارد. حال با کنسل شدن E3 باید انتظار رونمایی آنلاین ایونت‌ها و برنامه‌های بازیسازان را داشته باشیم که گویا یکی از برنامه‌ةا همکاری SEGA و Xbox می‌باشد.

در پایین تصویر نیز نوشته‌ای وجود دارد که به انحصاری بودن عنوان مشترک SEGA و Microsoft اشاره دارد. نظر شما چیست؟ آیا Microsoft می‌تواند با نفوذ به استدیوهای ژاپنی، به رقابت علیه حریف دیرینه‌ی خود بپردازد؟