Menu

Resident Evil 4 Remake توسط اینسایدر Capcom تایید شد؛ نقش بزرگ میکامی در شروع پروژه و زمان عرضه بازی

روز گذشته ما گزارشی مربوط به شایعه ساخت Resident Evil 4 Remake برای شما فراهم کردیم و ظاهرا اکنون مشخص شده که این شایعات حقیقت دارند. حال، Dusk Golem، اینسایدر Capcom هم این شایعات را تایید کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، طبق ادعای Dusk Golem، بازی Resident Evil 4 Remake به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود و حداقل چند سال تا انتشار فاصله دارد. در واقع Resident Evil 8 زودتر از Resident Evil 4 Remake منتشر خواهد شد:

"خب اکنون باید درباره Resident Evil 4 Remake صحبت کنم که البته نمی‌شد جلوی لو رفتن قضیه آن را گرفت اما من فکر می‌کنم الان زمان خوبی برای لو رفتن آن نبود. این بازسازی حتی نسخه بعدی سری Resident Evil هم نیست بلکه یکی از آن‌هاست."

در ادامه همچنین گفته شد که تمام اطلاعات لو رفته توسط VGC حقیقت دارند و میکامی و استودیوی M-Two با همکاری یکدیگر آن را بازسازی می‌کنند:

"در واقع می‌دانم که Capcom بیشتر از آنچه که بقیه فکر می‌کنند، به بازخوردهای طرفداران گوش می‌دهد و بعد از Resident Evil 8 احتمالا Code Veronica هم به عنوان یکی از گزینه‌های روی میز بررسی می‌شود. اول از همه بگویم که تمام گزارشات VGC درست بودند اما باید این را هم اضافه کنم که استودیوی M-Two از همان ابتدا فکر این پروژه را در ذهن داشت. ساخت RE4 Remake در سال 2018 آغاز شد و در زمان عرضه خود (2022 ولی احتمال تاخیر هم وجود دارد) 4 سال در دست توسعه خواهد بود.

تیم سازنده Resident Evil 4 Remake بزرگ‌تر از بازسازی‌های قبلی است. M-Two رهبری فرایند ساخت آن را بر عهده دارد (آن‌ها کمک زیادی در بازسازی Resident Evil 3 کردند اما Red Works سازنده اصلی بود). Resident Evil 3 اولین پروژه M-Two به عنوان یک تیم بود اما تعداد زیادی از کارکنان آن‌ها قبلا در Capcom و Platinum کار می‌کردند.

و این را هم بدانید که M-Two پروژه Resident Evil 3 را برای خود به عنوان یک تمرین و آزمایش می‌دید چراکه همزمان با آن کار برروی Resident Evil 4 را شروع کرده بودند. می‌توان اطمینان داشت که آن‌ها بازخوردهای Resident Evil 3 را بررسی کردند و فهمیده‌اند اشتباهات و همچنین نکات مثبت کارشان کجا بوده است.

میکامی به‌طور کامل این پروژه را تایید و حمایت می‌کند. کمک او در این پروژه محدود است چراکه وظیفه ساخت Ghost Wire را هم بر عهده دارد اما بخشی از ماجرای شروع این پروژه بخاطر تصمیم و صحبت‌های او با Capcom بود."

وی در ادامه جزئیات بیشتری درباره زمان انتشار، تیم سازنده و سایر بخش‌ها به اشتراک گذاشت:

"بازی بیش از 2 سال تا عرضه فاصله دارد و تغییرات زیادی ممکن است صورت گیرد. Resident Evil 8 زودتر عرضه می‌شود و من فکر می‌کنم لایق توجه طرفداران است و به‌نظرم احتمال دارد بازی فوق‌العاده‌ای باشد. من نگرانی‌های شما برای Resident Evi 4 Remake را درک می‌کنم اما شاید دانستن اینکه تیم سازنده آن بزرگ‌تر از Resident Evil 2 و 3 است به کم کردن نگرانی شما کمک کند و مدت زیادی است که روی آن کار می‌شود. فرایند اصلی ساخت آن از سال 2018 آغاز شد اما صحبت‌ها و ایده‌سازی‌ها از قبل از آن شروع شده بود و بخشی از تیم Resident Evil 2 و DMC 5 هم در ساخت آن کمک می‌رسانند."


Dusk Golem به عنوان یکی از معتبرترین منابع و اینسایدرها شناخته می‌شود و طی چند وقت اخیر تمام اطلاعات ارائه شده توسط او درست بوده‌اند.

در پایان لطفا شما هم نظرات خود را در رابطه با بازسازی یکی از بهترین و جریان‌سازترین عنوان تاریخ بازی‌های ویدیویی یعنی Resident Evil 4 به اشتراک بگذارید.