Menu

پیت هاینس: Dual Sense خارق‌العاده بود!

به گزارش پردیس‌گیم، هفته‌ی قبل بود که سونی از کنترلر PS5 با نام DualSense رونمایی کرد و البته توانست رضایت خاطر هواداران را جلب کند، درکنار این رونمایی، سوالی که برای بسیاری پیش آمد این بود که آیا کنسول نیز چنین رنگ بندی و قلبی خواهد داشت یا نه. هنوز سونی به این سوال جواب نداده و نمی‌توانیم حدس مستقیمی از این موضوع داشته باشیم، اما اخیرا صحبت‌ها درمورد کنترلر PS5 بیشتر شده و در جدیدترین اظهارنظر، آقای پیت هاینس(Pete Hines) به تمجید از DualSense پرداخته است.

رئیس کمپانی Bethesda با پیغامی توییتری به هواداران وعده داده که در آینده‌ی نزدیک از جزئیات بیشتری باخبر خواهند شد، وی همچنین درمورد فناوری Heptic و تریگرهای دوال سنس صحبت‌های جالبی داشت و از کنترلر جدید سونی تمجید کرد:

"پس از فرصتی که برای کار با تریگرها و فناوری هپتیک DualSense برایم پیش آمد، بسیار متاثر شدم. فکر کنم بازی‌ها با این کنترلر کارهای باحالی انجام دهند!"

زمانی که از او درمورد تجربه‌اش با DualSense پرسیده شد، وی در جواب گفت که برای مدتی به کلی DualShock 4 را فراموش کردم، بعد که به خودم آمدم متوجه شدم که هواداران مطمئنا از بین دو کنترلر، DualSense را انتخاب خواهند کرد. با توجه به صحبت‌های پیت هاینس می‌توان حدس زد Bethesda برنامه‌های جالبی برای کار با کنترلر PS5 دارد. نظر شما چیست؟ آیا فناوری Heptic شما را نیز به وجد آورده است؟ نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید.