Menu

با نقد ها و نمرات Mega Man 11 همراه باشید، بازگشت پرقدرت قهرمان آبی کوچک

سری Mega Man یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین سری‌ بازی‌هایی است که توسط شرکت ژاپنی Capcom به تولید رسیده. هر چند این مجموعه در طول راه چالش‌های مالی و کیفیتی بسیاری را پشت سر گذاشت اما به نظر می‌رسد با انتشار آخرین نسخه سری، Mega Man 11، بازگشت پر قدرت قهرمان کوچک دوست داشتنی تضمین شده است. Mega Man 11 هم‌اکنون برای چهار پلتفرم PC، PS4، XOne و NSwitch در دسترس است. شما می‌توانید پاره‌ای از نقد‌ها و نمرات این بازی را در زیر مشاهده کنید.

Gaming Age: 100

Mega Man 11 بدون شک تجربه‌ای خاطره‌انگیز و یکی از بهترین‌های مجموعه است که تجربه آن به شدت پیشنهاد می‌شود. تمامی غول‌آخر های بازی با هوشیاری تمام طراحی شده‌اند و طراحی‌شان قابل تحسین است. در سالی که شاهد حجمی زیاد از بازی‌های عالی هستیم، Mega Man 11 در لیست 5 بازی برتر من قرار می‌گیرد.

USgamer: 90

هر گونه که دوست دارید راجع به سبک بصری یا مکانیک‌های بازی فکر کنید، حقیقت این است که Mega Man 11 از هر لحاظ یک بازگشت قدرتمند محسوب می‌شود. قهرمان آبی ما به زمان زیادی نیاز داشت تا باتری‌های خود را دوباره شارژ کند، بیایید ببینیم حالا که وقت بازگشتش رسیده چه کار‌ می‌کند.

GameCrate: 90

مبارز آبی بازگشته است و اگر شما یکی از طرفداران ماجراجویی‌هایش بوده‌اید، باید Mega Man 11 را تهیه کنید. این یک عنوان شایسته در فرنچایز Mega Man است و به شما یادآوری می‌کند که چرا از همان اول عاشق این مبارز آبی قدرتمند شدید.

Game Informer: 88

پس از چندین سال، Mega Man 11 اولین نسخه‌ای در سری است که بدون قربانی کردن تمامی مکانیک‌های دوست داشتنی این مجموعه، چیزی جدید را ارائه می‌دهد. می‌توان حس عناوین کلاسیک CapCom را به خوبی در جای‌جای بازی حس کرد. Mega Man 11 حس خوب عناوین پیشین سری را بازسازی می‌کند و در عین حال یک شروع مناسب برای ادامه این مجموعه است.

Mega Man 11 meta 2

Playstation Universe: 85

Mega Man 11 یکی از عناوین شایسته در این سری است. مکانیک‌های جدید کاملا استادانه طراحی شده‌اند و حس ارتقا در فرمول مجموعه را به خوبی القا می‌کنند. شاید این نسخه کمی آسان تر از نسخه‌های قبلی مجموعه باشد، اما به طور کلی تجربه آن برای هر دو گروه تازه‌وارد‌ها و کهنه‌کارها جذاب خواهد بود.

IGN: 75

Mega Man 11 عنوانی انقلابی نیست، اما کم‌وبیش حس یک تجربه کلاسیک Mega Man را مهیا می‌کند و شروع خوبی را برای 10 نسخه بعدی محموعه رقم می‌زند.

GameSpot: 70

با این که این‌بازی به قول خود در ارائه یک عنوان جذاب چالش‌انگیز اکشن عمل کرده و تعداد زیادی ربات مختلف آماده خرد شدن را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما حضور برخی مشکلات چشم‌گیر باعث می‌شود نتوان آن را عنوانی عالی نامید.

Wccftech: 60

به نظر می‌رسد که Capcom در میانه مراحل ساخت MegaMan 11 دچار کم‌بود ایده شده، چرا که به طور کلی تنها در نیمی از بازی اعم از دمشنان، غول‌آخرها و سلاح‌ها می‌توان شاهد نوآوری بود. بدون شک تجربه Mega Man 11 با نادیده گرفتن مشکلات لذتی قابل‌توجه را به همراه دارد، اما در کل پس از هشت سال انتظار نمی‌توان گفت این چیزی است که توقع‌اش را داشتیم.

میانگین نمرات در Metacritic از 39 نقد: 82