Menu

اطلاعات فاش شده خبر از Resident Evil 4 Remake می‌دهند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Videogameschronicle، کمپانی Capcom درحال کار برروی ریمیک Resident Evil 4 می‌باشد و تصمیم بر انتشار بازی در سال 2022 دارد. VGC مدعی شده است چندین نفر از سازندگان به منابع آنها گفته‌اند که بازسازی Resident Evil 4 از سال 2018 آغاز شده و از همان زمان در برنامه‌ی Capcom بوده است.

گفته می‌شود که M-Two، استدیوی جدید التاسیس آقای Tatsuya Minami مسئولیت کار برروی Resident Evil 4 Remake را برعهده دارد. البته اعضای فعلی Capcom نیز همانند ریمیک‌های قبلی به استدیوهای مشغول کار کمک خواهند کرد.

شینجی میکامی که از حضور مستقیم و کارگردانی ریمیک بازی امتناع ورزیده، همچنان به عنوان یکی از مهره‌های کمکی نقش خواهد داشت و به تیم سازنده راهنمایی‌هایی ارائه خواهد نمود. استدیوی M-Two از سال 2018 مشغول کار بر روی این عنوان است، استدیویی که از کارکنان سابق Platinum Games و Capcom تشکیل شده است.

بسیاری از کسانی که وظیفه‌ی توسعه‌ی RE 4 را برعهده داشتند هنوز هم در Capcom حضور دارند و این به تنهایی می‌تواند فرصتی عالی برای Capcom باشد تا ریمیک عنوان بسیار موفق و پرفروش Resident Evil 4 را برای نسل بعد آماده کنند. البته به خاطر داشته باشید که فعلا هیچ سند رسمی از Capcom مبنی بر ریمیک این بازی وجود ندارد. نظر شما چیست؟ آیا ریمیک Resident Evil 4 کار درستی است؟ یا Capcom نباید اقدام به چنین کاری بکند؟