Menu

Assassinها به جنگ کرونا می‌روند

به گزارش پردیس‌‌گیم، Ubisoft اعلام کرد که یکی از بهترین بازی‌های خود یعنی Assassin's Creed II را به شکل رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد داد. AC II از تاریخ 26 فروردین به شکل رایگان برای کاربران رایانه‌های شخصی قابل دانلود خواهد بود، البته اگر کنسول دارید و با شنیدن این خبر ذوق‌زده شدید، باید بگویم که نسخه‌ی رایگان Assassin's Creed II تنها برای کاربران Pc و بر روی سرویس uPlay که مخصوص Ubisoft است قرار می‌گیرد.

هدف از اینن کار ترغیب مردم به ماندن در خانه درمقابله با ویروس کرونا است و مطمئنا در روزهای آینده نیز شاهد بازی‌های بیشتری خواهیم بود که با تخفیفات بزرگی روبرو می‌شوند، شاید هم بازی‌های رایگان بیشتری دراختیار بازیکنان قرار بگیرند، باید منتظر بود و دید!

هنوز مشخص نشده است که Assassin's Creed II تا چه زمانی رایگان باقی خواهد ماند، Ubisoft در اقدام قبلی خود Rayman Legends را به مدت 4 روز رایگان گذاشته بود، احتمالا مدت زمان رایگان بودن AC II یک الی دو هفته خواهد بود.

Assassin's Creed II یکی از بهترین بازی‌های این فرنچایز بود، شاید گزاف نباشد اگر بگوییم که این عنوان از بزرگ‌ترین بازی‌های نسل قبل نیز بود و با استقبال گسترده‌ی مخاطبان مواجه شد.