Menu

دانلود موسیقی متن انیمه‌ی Tokyo Ghoul

درود فراوان خدمت شما پردیسی‌های عزیز، امروز با موسیقی متن انیمه‌ی Tokyo Ghoul درخدمت شما هستیم. مطمئنا اگر از علاقه‌مندان به دنیای انیمه و مانگا باشید، Tokyo Ghoul برایتان آشنا است. بدون شک می‌توان گفت که شخصیت کِن کانکی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای انیمه است. فصل اول این انیمه با استقبال بسیار گسترده‌ای مواجه شد و توانست جای خود را در دل دوستداران هنز ژاپنی بیابد. فصل‌های بعدی سریال به مراتب ضعیف‌تر از پیشینیان خود بودند و نتوانستند به موفقیت اولیه برسند، اما به هیچ‌وجه از محبوبیت کانکی کم نشد. داستان زیبا و محیط آخرالزمانی Tokyo Ghoul درکنار شخصیت‌پردازی زیبا و عمیق، توانسته این انیمه را تبدیل به یکی از ماندگارترین‌های دنیای انیمه کند. موسیقی فصل اول Tokyo Ghoul نیز همانند خود سریال، جریانی آرام و روبه هیجان را دنبال می‌کند. به خصوص در قسمت‌های آخر و با نزدیک‌تر شدن به پایان شگفت‌انگیز فصل اول، موسیقی‌ها نیز به مراتب تنش‌زا می‌شوند و شنونده را به فضای نبرد غول‌ها با نیرو‌های CCG می‌برند. حال بدون فوت وقت به سراغ آلبوم موسیقی این انیمه می‌رویم.

Tokyo Ghoul Original Soundtrack

تاریخ انتشار: 15 مارس 2015

آهنگسازان: Yutaka Yamada, TK, People In The Box, 高橋國光, Hiromu Akita

ناشر: Marvelous!

مدت زمان کلی: 77 دقیقه و 15 ثانیه

تعداد قطعات: 53

نکته: لینک خرید قانونی آلبوم در فایل قرار داده شده که در صورت غیر فعال بودن هر دو می‌توانید از این لینک اقدام به خرید آلبوم کنید

دانلود Tokyo Ghoul Original Soundtrack با حجم 427.4 مگابایت و کیفیت MP3 320kbps

دانلود Tokyo Ghoul Original Soundtrack با حجم 919.6 مگابایت و با کیفیت FLAC

تعدادی از ترک‌های پیشنهادی

TG Symphonie

Nachhall

Kaninchen

در پایان امیدوارم که از آلبوم ارائه شده لذت ببرید، اگر آلبوم خاصی از بازی‌ها و انیمه‌های مورد علاقه‌ی خود درنظر دارید که دوست دارید در پردیس‌گیم قرار داده شوند، در بخش کامنت‌ها اعلام کنید. همراه پردیس‌گیم باشید، با بهترین و جدیدترین آلبوم های موسیقیِ بازی و انیمه!

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم