Menu

شایعه: از یک بازسازی بزرگ‌تر Capcom به‌زودی رونمایی خواهد شد

تیم سازنده Resident Evil 3 Remake کار برروی این بازی را چندی پیش متوقف کرد بنابراین بعید است شاهد عرضه DLC برای آن باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، اینسایدر معروف Dusk Golem یا همان AestheticGamer که طی چند هفته گذشته اطلاعات درستی را از سری Resident Evil لو داده، ساعاتی پیش گفت عرضه DLC برای Resident Evil 3 Remake بعید است چراکه استودیوی M-Two در حال بازسازی یک بازی دیگر از Capcom است:

"همه از من درباره DLC برای Resident Evil 3 می‌پرسند. صادقانه می‌گویم که نمی‌دانم. با این وجود، فوق‌العاده بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد زیرا تا آنجا که می‌دانم، کار برروی Resident Evil 3 مدتی پیش متوقف شده است. استودیوی M-Two روی بازی دیگری کار می‌کند البته اگر علاقه‌مند هستید، بخش Resistance به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد."

گفته شده بازی بعدی آن‌ها، یک بازسازی بزرگ دیگر از عناوین شرکت Capcom خواهد بود. طبق گفته Dusk Golem، به‌زودی از این بازی رونمایی می‌شود اما با این حال 2 سال تا عرضه آن فاصله داریم:

"به‌زودی درباره آن خواهید فهمید گرچه من فکر می‌کنم اکنون زمان بدی برای رونمایی از آن است و چیزی حدود 2 سال تا عرضه این بازی فاصله داریم."

Capcom اوایل هفته جاری یک نظرسنجی برگزار کرد و از طرفداران پرسید آیا حاضر به خرید یک بازسازی دیگر هستند یا نه که به‌نظر می‌رسد یک بازسازی دیگر از سری Resident Evil در راه است. بعد از نسخه سوم، Resident Evil: Code Veronica عنوانی است که بیشتر از همه لایق یک بازسازی است چراکه Resident Evil 4 هنوز هم می‌تواند در همان حالت تجربه فوق‌العاده سطح بالایی باشد و نقطه اوج در این سری محسوب می‌شود.

Resident Evil 3 Remake چندی پیش برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر شد.