Menu

سال ۲۰۲۰، دهمین سالگرد سری‌بازی ژاپنی Danganronpa

به گزارش پردیس گیم، ۱۰ سال از انتشار اولین عنوان از سری‌بازی Danganronpa، ساخته‌ی شرکت Spike Chunsoft در ژاپن، می‌گذرد. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که از حمایت طرفداران آن قدردان است و برای ارائه‌ی محتوای بیشتر برای این سری‌بازی هیجان‌زده است.

اولین عنوان این سری، یعنی Danganronpa:Trigger Happy Havoc در ژاپن و در تاریخ ۴ آذر ۱۳۸۹ منتشر شد و بعد از آن هم در کشور‌های غربی عرضه شد. سناریوی منحصربه‌فرد این بازی توسط "کازوتاکا کوداکا"(Kazutaka Kodaka) نوشته شد که درباره‌ی دبیرستان تیزهوشان Hope's Peak Academy بود، توجه نیلیون‌ها نفر را به خود جلب کرده و پایه‌ی طرفداری جهانی آن شد.

داستان Danganronpa:Trigger Happy Havoc

Hope's Peak Academy، خانه‌ی بهترین و باهوش‌ترین دانش‌آموزان دبیرستانی است؛ چراغ‌های امید آینده‌ی بشر. ولی ناگهان این امید از بین می‌رود و این زمانی است که Makoto Naegi و همکلاسی‌هایش خود را در مدرسه، زندانی می‌بینند، چرا که ارتباطشان با جهان بیرون بریده شده است و خود را درگیر ترس و هراس مربوط به خرس قاتل کوچکی به نام Monokuma، می‌کنند. این خرس دانش‌آموزان را به مبارزه با هم وا می‌دارد و قول آزادی به هر کسی که موفق به کشتن یک از همکلاسی‌هایش شود و گیر نیفتد، می‌دهد. حالا این وظیفه‌ی شماست که بفهمید این Monokuma واقعاً کیست و چرا شما از جهانی که زمانی با آن آشنا بودید، دور شده‌اید. اما مراقب باشد که چه آرزویی دارید؛ گاهی اوقات هیچ چیز کشنده‌تر از حقیقت نیست…

این سری‌بازی مجموعاً ۴ عنوانِ گیم به خود اختصاص داده است که ۳.۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسانده است و علاوه بر آن، دارای چند سری‌ انیمه و نسخه‌هایی از مانگا می‌باشد و امروز، به عنوان دهمین سالگرد سری Danganronpa، شرکت .Spike Chunsoft Inc برای عرضه‌ی محتوای بیشتر از Danganronpa، هیجان‌زده است. برای اطلاعات بیشتر در آینده، با ما همراه باشید.