Menu

Sui Ishida خالق Tokyo Ghoul، به پروژه‌ای جدید اشاره می‌کند؛ آیا ادامه‌ی داستان کانکی در دست ساخت است؟

انیمه‌ی Tokyo Ghoul یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای عصر حاضر و با موضوع ماوراءالطبیعه است. اخیرا نیز لایو اکشنی از انیمه‌ی Tokyo Ghoul ساخته شد که به هیچ‌وجه با استقبال طرفداران مواجه نشد و شکستی دیگر برای سازندگان لایواکشن‌های انیمه‌ای رقم زد، البته بازی ویدیویی Tokyo Ghoul نیز چندی پیش در بازارهای غرب منتشر شد که باز هم نتوانست به موفقیت انیمه برسد، شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در پردیس‌گیم نیز بخوانید.

اما چند روز پیش بود که آقای Sui Ishida که به عنوان خالق Tokyo Ghoul شناخته می‌شود، به شبکه‌های اجتماعی بازگشت و با انتشار تصاویری در حساب توییتری خود خبر از پروژه‌ای معرفی نشده داد. به گزارش پردیس‌گیم، با نگاهی به این تصاویر می‌توان احتمال داد که فصل جدید Tokyo Ghoul در دست ساخت باشد و پس از مدت‌ها کانکی با خالق اصلی خود، از پناهگاه بیرون آمده و دوباره پا به دنیای انسانی ما بگذارد.

Tokyo Ghoul در سال 2011 با انتشار مانگایی معرفی شد که در جهانی پر از آشوب جریان داشت و تقابل انسان‌ها با موجوداتی به نام "غول" را به نمایش می‌گذاشت. در این میان کِن کانکی عاشق دختری می‌شود، اما از بخت بد این دختر غول است و سعی بر کشتن کانکی می‌گذارد. ولی طی اتفاقاتی پیش‌بینی نشده کانکی جان سالم به در می‌برد و تبدیل به نیمه انسان-غول می‌شود و ماجراهای وی از همین‌جا شروع می‌شود.

<برای دیدن تصاویر در اندازه‌ی واقعی بر روی آنها کلیک کنید>

مطمئنا پروژه‌ی بعدی Sui Ishida طرفداران Tokyo Ghoul و تمام اوتاکوها را به وجد خواهد آورد، اما مع الاسف فعلا خبر قابل توجهی در این مورد وجود ندارد و باید منتظر اعلام رسمی سازنده بمانیم. نظر شما چیست؟ آیا ساخت فصل جدید Tokyo Ghoul می‌تواند شکوه از دست رفته‌ی این سری را بازگرداند؟ یا باید همانند Fullmetal Alchemist ریبوت این انیمه ساخته شود؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.