Menu

مسافری از دیار لی‌لی‌پوت؛ بازی MicroMan برای PS5 و Xbox Series X معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، سازنده‌ی لهستانی Glob Games Studio با اعلام ساخت بازی جدید خود یعنی MicroMan، خبر از عرضه‌ی این بازی برای کنسول‌های نسل نهم داد. البته MicroMan برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ هم منتشر می‌شود. MicroMan داستان فردی است که به قد و اندازه‌ی حشرات درآمده و باید در ماجرایی خطیر و سرگرم‌کننده جان خود را نجات دهد! این بازی در نمیه‌ی دوم سال 2021 برای رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده و در تاریخی نامشخص برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد.

استدیوی سازنده با انتشار تریلری از MicroMan از محصول دردست توسعه‌ی خود پرده برداشته و به وضوح می‌توان دید که پتانسیل بازی برای تبدیل شدن به کاراکتری همانند Ant-Man چقدر زیاد است!

Karol Marcinkowski که مدیر ارشد استدیو است، در صحبت‌هایی عنوان کرد:

"بازی جدید ما از دید متفاوتی زندگی عادی انسان‌ها را به نمایش خواهد گذاشت. MicroMan شما را در شرایطی می‌گذارد که در وضعیت عادی اصلا تصورش را هم نمی‌کنید! بازیکنان با محیطی پویا و ماجرایی زیبا شگفت زده خواهند شد. ما در این بازی باید با موش‌ها بجنگیم، تا جای ممکن از خارپشت‌ها فرار کنیم، راهی برای سوار اتوبوس شدن بیابیم و از له شدن زیر پای انسان‌ها نیز بپرهیزیم!"

گویا بازی از جلوه‌های بصری خوبی برخوردار خواهد بود و درکنار داستانی سرگرم‌کننده، از محتوایی طنز برخوردار است. درمورد شخصیت اصلی بازی چنین گفته شده:

"کاراکتر اصلی شخصی است که در آزمایشگاه کار می‌کند و طی اتفاقی ناگوار به اندازه‌ی حشرات درمی‌آید. هدف اصلی بازی بازگرداندن این شخص به حالت عادی است. المان‌های زیاد و جالبی در گیمپلی بازی وجود خواهند داشت که از جمله‌ی آنها استفاده از پروانه‌ها برای نقل مکان، و مبارزه با موجوداتی همانند قوراغه و موش است. همچنین تصمیمات شما درون بازی تاثیر مستقیمی به روند پیشروی خواهند گذاشت.

پروانه سواری!

تریلر معرفی MicroMan را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه