Menu

تماشا کنید: ویدیو جدید Final Fantasy 7 Remake نسخه PC این بازی را تایید می‌کند

به نظر می‌رسد که شرکت Square Enix به شکل تصادفی وجود نسخه PC عنوان Final Fantasy 7 Remake را لو داده است.

تقریبا آشکار است که عنوان Final Fantasy 7 Remake به مدت یک سال در انحصار کنسول PS4 خواهد بود. اما دقیقا نمی‌دانیم که پس از اتمام این مدت زمان، این بازی مورد انتظار به کدام پلتفرم‌ها راه پیدا خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و با توجه به ویدیویی که به تازگی توسط Square Enix منتشر شده، به نظر می‌رسد که پلتفرم مقصد بعدی این بازی PC خواهد بود. شرکت Square Enix اخیرا ویدیویی را به مناسبت عرضه موفق Final Fantasy 7 Remake منتشر کرد که پیام کارگردان بازی یعنی یوشینوری کیتاسه را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد. در این ویدیو بخش‌هایی از گیم‌پلی و صفحه‌هایی داستانی از Final Fantasy 7 Remake نیز به نمایش گذاشته می‌شود که در یکی از این صفحه‌ها پیام "ضبط شده بر روی PC" به وضوح قابل مشاهده است.

مشخصا این ویدیو عرضه Final Fantasy 7 Remake بر روی PC را تایید نمی‌کند. ممکن است هدف Square Enix از اشاره به PC در ویدیو مورد اشاره، گمراه نشدن طرفداران نسبت به کیفیت نسخه کنسولی این بازی باشد. فراموش نکنید که همه بازی‌ها ابتدا بر روی PC ساخته می‌شوند و سپس به پلتفرم‌های دیگر پورت می‌شوند و در این فرایند به دلیل محدودیت‌های سخت افزاری کنسول‌ها، این احتمال وجود دارد که از کیفیت بصری بازی کاسته شود.

با این حال، Square Enix تاکنون از عرضه بازی‌های خود بر روی PC ضرر نکرده است و احتمال زیادی وجود دارد که این تصمیم را در مورد Final Fantasy 7 Remake نیز اتخاذ کند.

در پایان ویدیو جدید Final Fantasy 7 Remake که در آن به نسخه PC اشاره می‌شود را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD