Menu

Dead Island 2 احتمالا یک بازی میان‌نسلی خواهد بود

طبق فراخوان کاری جدید استودیوی Dambuster که سازنده جدید بازی Dead Island 2 است، می‌توان فهمید که این بازی مورد انتظار هم برای نسل جاری و هم کنسول‌های بعدی عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamesRadar، فراخوان مورد بررسی ما مربوط به موقعیت کارگردان هنری می‌شود. در توضیحات آن آمده که این فراخوان برای "نسخه بعدی فرانچایز مشهور Dead Island است." به‌طور کلی اکنون 8 فراخوان کاری در موقعیت‌های مختلف در سایت استودیوی Dambuster دیده می‌شود و فقط در همین یک مورد جمله "یک عنوان نوآورانه برای پلتفرم‌های فعلی و آینده" قابل مشاهده است.

این یک تاییدیه 100 درصد برای این موضوع نیست اما مشخصا اشاره دارد که Dead Island 2 برای کنسول‌های نسل بعد هم منتشر خواهد شد. جالب است که Dead Island 2 برای مدتی طولانی در دست ساخت بوده و سازنده آن بارها تغییر کرده تا به حدی این فرایند طول بکشد که یک نسل جدید کنسول‌ها از این بازی زودتر منتشر می‌شوند.

در عین حال شاید از لحاظ مالی تصمیم عاقلانه‌ای برای Dambuster و Koch Media باشد که کنسول‌های نسل بعدی را هم جز اهداف خود قرار بدهند. بازار آن به اندازه کافی بزرگ است و پورت بازی به نسل بعد هم نباید چندان سخت باشد. شاید نسل جدید کنسول‌ها امکانات و قابلیت‌های جدیدی که بازی به آن نیاز داشته باشد را هم فراهم کند.