Menu

Guilty Gear Strive در اروپا و آسیا نیز منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، Bandai Namco که تقریبا بسیاری از بازی‌های انیمه‌ای را در انحصار خود دارد، تصمیم به انتشار Guilty Gear Strive در اروپا و آسیا گرفته است. سازندگان این بازی یعنی تیم Arc System که اخیرا در انتشار Dragon Ball FighterZ با Bandai Namco همکاری کرده بودند، از وضع موجود راضی هستند و احتمالا در انتشار Guilty Gear Strive نیز به توافقاتی رسیده‌اند.

طبق اخبار حاصله، Bandai Namco بازی را در اروپا و آسیا به جز ژاپن و کره‌ی جنوبی منتشر خواهد ساخت و Arc System به شکل مستقلانه، Guilty Gear Strive را در مناطق دیگر عرضه خواهد کرد. تهیه‌کننده‌ی ارشد Bandai Namco آقای Katsuhiro Harada در صحبت‌هایی خاطر نشان کرد:

"امیدواریم با همکاری یکدیگر بازی‌های مبارزه‌ای(فایتینگ) را به درجات بالاتر برسانیم، ادامه‌ی کار مشترک ما با Arc System بدین معنی خواهد بود که دوجوهای بیشتری از نعمت مبارزات ویدیویی بهره خواهند برد!"

اخبار دیگری نیز در دست هستند که خبر از بتای بازی در آینده‌ی نزدیک می‌دهند، البته فعلا ثبت نامی درکار نیست و باید منتظر اعلام Bandai Namco یا Arc System باشیم. Guilty Gear Strive در ماه‌های پایانی سال 2020 برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با Guilty Gears Strive به تریلر گیم‌پلی این عنوان که چندی پیش منتشرشده بود سری بزنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه