Menu

بازی Observer: System Redux معرفی شد + تیزر

به گزارش پردیس گیم، نسل جدید کنسول‌ها، معمولاً همراه با نسخه‌های بازسازی شده و ریمیک‌ها و ریمسترهای متعددی هستند؛ و به نظر می‌آید اولین آن‌ها برای نسل بعدی کنسول‌ها که در راه هستند، احتمالاً اعلام شده باشد. شرکت Bloober Team (سازنده‌ی عناوین Blair Witch و Layers of Fear)، اخیراً و برای مدتی در حال تبلیغ کردن چیزی نامشخص بوده است و حالا به صورت رسمی و در قالب یک توییتِ حاوی تیزری کوتاه، بازی Observer: System Redux را معرفی کرده است:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

Bloober Team مشخص نکرد که Observer: System Redux دقیقاً چیست؛ اما عنوان آن و این که در تیزر مربوط به آن، از هنرِ بازی اصلی ، یعنی Observer، استفاده شده است، به احتمال زیاد به یک ریمیک یا ریمستر(بازسازی) اشاره می‌کنند. البته، جالب‌ترین نکته درباره‌ی این اعلامیه، این است که به طور خاصی، قول افشای کامل برای نسل بعد کنسول‌ها را می‌دهد. این افشا چه زمانی رخ خواهد داد؟ بنری در صفحه‌ی فیس‌بوک Bloober Team، تاریخ ۲۸ فروردین را نشان داد؛ اما چندی بعد، این بنر حذف شد.

با در نظر گرفتن این که هم Xbox Series X و هم PS5 قابلیت سازگاری رو به عقب (یعنی می‌توانند بسیاری از عناوین کنسول‌های نسل قبلی خود را اجرا کنند) را ارائه می‌کنند، امکان دارد که این کنسول‌ها ریمستر‌ها و بازسازی‌های کمتری نسبت به زمان انتشار کنسول‌های فعلی، به خود ببیند. با این وجود، مطمئناً نسخه‌های جدید بسیاری از عناوین قدیمی را بر روی XSX و PS5 خواهیم دید. و درباره‌ی Observer: System Redux عنوان اصلی آن تجربه‌ای بلندپروازانه و در عین حال کمی معیوب بود. بنابراین، اینکه ببینیم Bloober Team با آن چه کار می‌کند، هیجان‌انگیز خواهد بود.

برای خواندن نقد اختصاصی پردیس گیم از بازی Observer، اینجا کلیک کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟ به نظرتان دیدن Observer در قالب کنسول‌های جدید جالب خواهد بود؟ دوست دارید کدام یک از عناوین دیگر برای نسل بعد بازسازی شوند؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.