Menu

دورخیز فیلم های شنای پروانه، خوب بد جلف 2 و روز صفر برای گیشه امسال

فیلم های محبوب و بسیار پرطرفدار شنای پروانه، زن ها فرشته اند 2، خوب بد جلف 2، درخت گردو، روز صفر و لامینور مهم ترین امیدهای سال 99 برای فتح گیشه هستند.

به گزارش وبسایت کول دانلود پس از بازگشایی نسبتا طولانی مدت و چند ماهه سینماهای کشور به دلیل شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا، کم کم باید شاهد موج نوی انفجار سینماها با فیلم های بسیار جذابی که این مدت در پشت در سالن ها مانده بودند، باشیم.

در این بین فیلم های شنای پروانه (به کارگردانی محمد کارت) ، زن ها فرشته اند 2 (به کارگردانی محمدحسین فرحبخش)، خوب بد جلف 2 (به کارگردانی پیمان قاسم خانی)، درخت گردو (به کارگردانی محمدحسین مهدویان)، روز صفر (به کارگردانی سعید ملکان) و لامینور (به کارگردانی داریوش مهرجویی) از جمله فیلم هایی هستند که شانس بیشتری برای تسخیر سالن ها دارند.

در این پست تلاش شده است که به بررسی و ارایه توضیحات دقیق و معرفی این آثار بپردازیم و در آخر نیز لینک دانلود فیلم ها برای دسترسی سریع تر و آسان تر شما فراهم شده است. نیاز به یادآوری است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

کمدی «خوب، بد، جلف ۲ با نام فرعی "ارتش سری" دنباله ای بر قسمت اول این فیلم سینمایی است که در سال ۹۴ ساخته شد. در سری دوم این فیلم؛ گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آن جا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و……

خوب بد جلف 2 از جمله آخرین فیلم های اکران شده تا پیش از تعطیلی سینماها بود. این فیلم که همانند سایر فیلم های معرفی شده در این پست جزو فیلم های اکران نوروز بود ولی به نحوی توانست از 30 بهمن اکران خود را آغاز کند ولی این خوش شانسی برایش دیری نپایید و با بسته شدن سینماها به حاشیه رفت.

سام درخشانى، پژمان جمشیدى، حامد کمیلى، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش, فرهاد آییش, امیرمهدى ژوله، مارال فرجاد، على اوجى ، شکیب شجره بازیگران فیلم خوب بد جلف 2 را به تهیه کنندگی: محسن چگینی و نویسندگی و کارگردان: پیمان قاسم خانی، تشکیل داده اند.

توصیه اکید داریم که این کمدی فوق جذاب و تماشایی را به هیچ وجه از دست ندید:

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم خوب بد جلف 2

درخت گردو به تهیه کنندگی: مصطفا احمدی و کارگردانی: محمدحسین مهدویان نیز از جمله فیلم های مورد توجه قرار گرفته در جشنواره پارسال بود که با امید بسیار چشم به اکران امسال دوخته است.

در این فیلم پیمان معادی, مهران مدیری, مینا ساداتی در حالی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن آمده است: این فیلم سینمایی برگرفته از یک داستان واقعی است و ماجرایی را در کنار بمباران شیمیایی سردشت به تصویر می کشد. با توجه به اینکه بمباران سردشت در سال ۱۳۶۶ رخ داده است، نقطه آغاز روایت در دهه ۶۰ است و پس از آن دو دوره تاریخی دیگر در دهه ۸۰ و دهه ۹۰ خواهیم بود.

پیمان معادی نقش فردی به نام قادر مولان پور را که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانواده اش دچار مشکلات شیمیایی می شوند را روایت می کند. در سکانس های آخر فیلم، قادر در جواب قاضی دادگاه لاهه که می پرسد: چرا اینقدر امیدواری ؟ جواب می دهد: اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم درخت گردو

و اما زن ها فرشته اند 2 به کارگردانی محمدحسین فرحبخش نیز عنوان دیگر فیلم های حاضر در ابتدای سال 99 می باشد. کارگردانی که این اواخر کمدی پرفروش و محبوب پا تو کفش من نکن را نیز ساخته بود.

سحر قریشی , نیوشا ضیغمی , محمدرضا شریفی نیا از جمله بازیگران سری دوم زن ها فرشته اند می باشند.

سری اول این فیلم در سال 1386 ساخته شد و نیکی کریمی، امین حیایی، مهتاب کرامتی، علی مردانه، لادن طباطبایی، لیلا اوتادی و محمدرضا شریفی نیا در ان بازی می کردند. آن فیلم حول محور خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس بود. زنی پولدار که عاشق شوهرش هست و نمایشگاه و خانه اش را به نام شوهرش کرده است، در یک مسافرت – که انجام نمی شود پی به خیانت همسرش پی می برد و…

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2

شنای پروانه که فیلم با دریافت 5 سیمرغ و در کل 12 نامزدی، پرافتخارترین فیلم جشنواره فجر 98 لقب گرفت، کلیدی ترین عنوان اکران امسال می باشد. این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین تدوین: اسماعیل علیزاده، سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد: امیر آقایی، سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن: طناز طباطبایی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از دید تماشاگران، سیمرغ بلورین بهترین بهترین صدا: مهدی صالح کرمانی و آرش قاسمی را به خود اختصاص بدهد و با دست پر راهی سینما بشود.

سازندگان شنای پروانه به عنوان خلاصه داستان به یک تک جمله قناعت کرده اند: در جنوب شهر، شنای پروانه توفان به پا می کند! امیر آقایی , پانته آ بهرام , جواد عزتی , طناز طباطبایی , مه لقا باقری, علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی نیا، ایمان صفا، نادر شهسواری و آبان عسکری کستینگ پرمهره و سنگین شنای پروانه را تشکیل داده اند.

شما کاربران عزیز را به تماشای این فیلم جذاب در سایت کول دانلود دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این اثر: سرچ در سایت کول دانلود

روز صفر نیز از جمله فیلم های شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر 98 بود که بسیار جنجالی و مورد توجه واقع شد! این فلم نیز در رقابت تنگاتنگ با شنای پروانه با اختلاف جزیی در رده دوم از حیث دریافت جایزه ها و نامزدی های سیمرغ قرار گرفت.

سعید ملکان در جایگاه کارگردان، روز صفر را با همکاری محمد احمدى به عنوان تهیه کننده و همچنین بهرام توکلی در نقش نویسنده جلوی دوربین برده و ساخته است.

امیر جدیدی, ساعد سهیلی, سینا شفیعی, تینو صالحی, محمد رضا ملکی, مهدی قربانی, رضا خدادادبیگی, ابوالفضل صفاری, محمدعلی راجپوت هنرپیشه های روز صفر را تشکیل داده اند. موضوع و داستان این فیلم کنجکاوی های زیادی را بین اهالی رسانه ایجاد کرده و خلاصه داستان ها و اخبار غیر رسمی زیادی درباره این فیلم منتشر شده که هیچ کدام مورد تایید سازندگان روز صفر نیست. البته به طور ضمنی می شود گفت که موضوع و خط داستانی فیلم درباره عبدالمالک ریگی و گروهک های تروریستی جیش العدل و… در زاهدان می باشد. سوژه ای که پیش تر نیز در چند فیلم از جمله شبی که ماه کامل شد مورد توجه قرار گرفته بود.

دریافت قانونی این فیلم: سرچ در سایت کول دانلود