Menu

تریلر جدیدی از گیم‌پلی Streets of Rage 4 منتشر شد

Dotemu که با همکاری Lizardcube و Guard Crush Games درحال کار برروی Streets of Rage 4 هستند با انتشار تریلری از گیم‌پلی بازی، جزئیاتی از این عنوان را نیز منتشر کردند.

به گزارش پردیس‌گیم، تریلر جدید Streets of Rage 4 که بر روی گیم‌پلی تمرکز دارد، با نشان دادن برخی مکانیزم‌های گیمپلی و مبارزاتِ درون بازی، از شخصیت‌های محبوب این سری نیز غافل نمی‌شود.

علاوه بر تریلر منتشرشده، برخی جزئیات نیز از بازی اعلام شده‌اند که می‌توان به حضور کاراکترهای Streets of Rage 3 در عنوان حاضر اشاره کرد. برخی کاراکترهای کلاسیک و قدیمی همانند Skate و Max نیز در بازی هستند اما شما باید آن‌ها را به دست آورید. احتمالا با پیشرفت در جریان بازی می‌توان به کاراکترهای کلاسیک نیز دسترسی پیدا کرد.

درهنگام عرضه، موسیقی‌های Streets of Rage 1&2 نیز در عنوان جدید قابل شنیدن خواهند بود. 17 کاراکتر قابل بازی در Streets of Rage 4 حضور دارند و شما می‌توانید با یکی از دوستان خود گروهی دو نفره تشکیل داده به صورت co-op بازی را تجربه کنید. البته در حالت آفلاین می‌توان گروه‌های چهارنفره نیز تشکیل داد.

Streets of Rage پس از 25 سال از عرضه‌ی آخرین عنوان این فرنچایز منتشر خواهد شد و داستان اصلیِ بازی را دنبال خواهد کرد. Olivier Derivière رهبری آهنگسازان Streets of Rage 4 را برعهده دارد و در مشارکت با Yūzō Koshiro andو Motohiro Kawashima به آماده کردن موسیقی متن این بازی خواهد پرداخت.

Streets of Rage 4 بهار 2020 برای کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی با قیمت 24.99 دلار منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه