Menu

آپدیت جدید No Man’s Sky ربات‌های درون‌سیاره‌ای را به این بازی اضافه می‌کند + جزئیات

به گزارش پردیس گیم، پس از آپدیت Beyond بازی No Man's Sky در ماه آگوست، شرکت Hello Games، متداولاً در حال اضافه کردن ویژگی‌های بیشتری به این بازی بوده است. در آپدیت اخیرِ این عنوان، روش جدیدی برای سِیر و سفر در سیاره‌های عظیم آن اضافه شده است که توسط رباتی غول‌پیکر ممکن است.

از این پس شما می‌توانید وارد این ربات شوید که به نام Minoutar Exocraft شناخته می‌شود و قابلیت شخصی‌سازی دارد، و با امنیتی نسبی در جهان پیرامون خود کاوش کنید، چرا که خطرات محیطی مثل رادیواکتیویته سرما و گرمای شدید روی آن تأثیری ندارند. همچنین می‌توانید در حالی که در آسودگی و راحتیِ اتاقک هدایتگر به سر می‌برید، منابع و موادی که می‌خواهید را از روی زمین جمع‌آوری کنید که این امر توسط معدن‌کار لیزری این ربات انجام می‌شود یا می‌توانید رباتتان را به عمل‌گری محیطی تبدیل کنید و زمین را سوراخ کنید.

شما می‌توانید وقتی داخل این ربات نشسته‌اید، سیاره‌های مختلف را با VR(واقعیت مجازی) بررسی کنید که در این صورت یا باید با PS VR یا هدست واقعیت مجازی Steam VR بازی کنید. پلیرهایی هم که فضاپیمای Freighter را در اختیار دارند، میتوانند یک Orbital Exocraft Materialiser بسازند تا توسط آن ربات Minoutar یا وسایل نقلیه‌ی درون سیاره‌ای دیگری که در همان منظومه قرار دارند را احضار کنند. اما بهتر از همه‌ی این امکانات، جت‌پک‌ متصل به این ربات است که به کمک آن می‌توانید به هوا پریده و سپس خود را به زمین بکوبید.

این آپدیت ویژگی‌های دیگری هم به No Man's Sky آورده است؛ مثل صفحه‌های خورشیدی که برای تمام وسایل نقلیه‌ی درون‌سیاره‌ای موجودند که توسط آن‌ها می‌توانید ذخیره‌ی قدرت این وسایل را در طول روشنایی روز پر کنید. این آپدیت باگ‌هایی را نیز رفع کرده و دارای بهبودهای جزئی‌ای نیز می‌باشد، اما اصل و اساس این آپدیت همان ربات غول‌پیکر است.

در اینجا می‌توانید تریلر این آپدیت را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام ‌صفحه