Menu

با طرح Cyberpunk 2077 پی‌سی طراحی کنید، برنده‌ی کارت گرافیک 2080Ti شوید!

شاید Cyberpunk 2077 تا ماه‌های دیگر عرضه نشود، اما CDPR به هایپ بازی ادامه می‌دهد، این‌بار سازندگان Cyberpunk 2077 تصمیم گرفته‌اند که با برگزاری مسابقه‌ای میان کاربران، خلاقیت آنها را آزمایش کنند. به گزارش پردیس‌گیم مسابقه بدین شکل خواهد بود که هرکس باید سیستمِ سایبرپانکیِ مخصوص خود را طراحی کرده و برای CDPR بفرستد.

البته Cd Project Red برندگان را دست خالی بازنخواهد گرداند، پاداشِ کسانی که بتوانند رضایت CDPR را جلب کنند یک سیستم Alienware Aurora R9 و کارت گرافیک قدرتمند Nvidia یعنی GeForce 2080Ti از CDPR جایزه خواهند گرفت. قابل ذکر است که کارت گرافیک ذکرشده، هم‌اکنون قیمتی برابر 4000 دلار دارد!

نفرات دوم تا پنجم نیز برنده‌ی لپ‌تاپ Alienware Area-51m خواهند شد، پس شانس خود را امتحان کنید و ببینید که آیا بخت با شما یار است یا نه. اما نکته‌ی مهم و اعجاب انگیز این فراخوان جدا از جایزه‌ی بزرگش، اینجاست که پنج سیستم برتر توسط تیم‌های حاذق و حرفه‌ای واقعا ساخته خواهند شد و شما می‌توانید سیستم رویایی خود را در واقعیت ببینید!

شما می‌توانید با مراجعه به این آدرس، از قوانین و باید و نبایدهای مسابقه باخبر شوید. تمامی داوطلبان تا 28 اردیبهشت فرصت دارند تا طرحواره‌ی خود را به دست سازندگان برسانند. پیشنهاد ما به شما نیز این است که در مسابقه‌ی وسوسه‌کننده‌ای که CDPR برگزار کرده شرکت کنید و شانس خود را محک بزنید!