Menu

آینده سری Resident Evil را شما مشخص کنید

به گزارش پردیس‌گیم اکنون که بازی Resident Evil 3 ساخته و منتشر شده است، Capcom نگاهش را به ماجراجویی بعدی در این سری دوخته است. این ناشر یک نظرسنجی جدید را که به نظر فقط برای کشورهای آسیایی است، منتشر کرده که در مورد آینده این فرنچایز سوال می‌کند.

نظرسنجی با چندین سوال کوتاه در مورد Resident Evil 3 مثل اینکه آیا دمو بازی را تجربه کرده‌اید؟ بازی را خریده‌اید و چیزهای دیگر، شروع می‌شود. از آنجایی این نظرسنجی جالب می‌شود که از شما سوال می‌شود ترجیح می‌دهید بازسازی‌های آینده Resident Evil یا دنباله‌های اصلی آینده را بخرید؟

خود سوال به چیزی به عنوان نامزد بازسازی یا دنباله آینده سری اشاره نمی‌کند اما گزینه‌ها مشخص می‌کند که احتمالا بازی، یک عنوان بین‌نسلی است. یکی از گزینه‌هایی که شما می‌توانید برای هر دو سوال انتخاب کنید به این موضوع اشاره می‌کند: "من بازی را خواهم خرید حتی اگر مجبور به خرید یک کنسول جدید شوم"

اگرچه از این نظرسنجی نمی‌توان به عنوان یک مدرک و شاهد واقعی استناد کرد، چرا که ناشران از اینگونه نظرسنجی‌ها معمولا برای به اطلاع‌رساندن بازاریابی و سایر استراتژی‌ها، استفاده می‌کنند نه برای اشاره مستقیم به عنوان ها در حال ساخت. مدتی است شایعاتی در مورد انتشار قریب الوقوع Resident Evil 8 به گوش می‌رسد، بنابراین ما در کمترین حالت می‌دانیم که یک بازی اصلی از این سری در حال ساخت می‌باشد.

به عنوان یک بازسازی، Resident Evil – Code: Veronica انتخاب مناسبی برای بازسازی بعدی است. رویدادهای این بازی بعد از وقایع Resident Evil 2 و Resident Evil 3 رخ می‌دهد و مانند نسخه‌های کلاسیک و اصلی سری، خوب است که از جلوه‌های بصری و تعمیرات اساسی مکانیکی که یک بازسازی به ارمغان میاورد، بهره‌مند شود.