Menu

تمامی اطلاعات هیجان‌انگیزی که درمورد Resident Evil: Village می‌دانیم

به گزارش پردیس‌گیم، در هفته‌ها و روزهای اخیر شایعات بسیاری راجع به Resident Evil 8 شنیده می‌شدندو همانطور که پیش‌تر نیز خواندید، همین شایعات خبر از میان نسلی بودن این بازی می‌دادند و برخی جزئیات درمورد داستان Resident Evil 8 نیز لو رفته بود.

اما اخباری که امروز منتشر شدند بسیار قوی‌تر از تنها یک شایعه به نظر می‌رسند. BiohazardCast.com در گزارشی جدید مدعی شده است که Resident Evil 8 در سبک ترسِ عامیانه خواهد بود و به نوعی، دنباله‌ی نسخه‌ی قبلی یعنی Resident Evil 7: Biohazard است. البته منبع خبری پا را از این نیز فراتر گذاشته و بهار 2021 را به عنوان تاریخ انتشار بازی دانسته، عنوان بازیِ جدید نیز Resident Evil: Village خواهد بود.

شایعاتی که دیروز پخش شده بودند، ادعا داشتند که داستان بازی در اروپا جریان داشته و در سبک ترسِ عامیانه خواهد بود(Folk Horror). شاید چنین کاری باعث دور شدن Resident Evil از چیزی که میکامی به دنبال آن بود شود اما باید دید که آیا شایعات حقیقت دارند یا خیر. البته گفته شده که کریس ردفیلد نیز در بازی حضور خواهد داشت و نقشی پررنگ و کامل نیز ایفا خواهد کرد.

کریس ردفیلد نقش پررنگی در بازی بعدی خواهد داشت.

همچنین دشمن جدیدی به نام The Witch(جادوگر) نیز در بازی حضور دارد که همانند نمسیس در Resident Evil 3 عمل کرده و در جریان بازی به شکل ناگهانی ظاهر شده و تلاش بر متوقف ساختن شما می‌کند. البته همچنان Capcom سکوت خبری اختیار کرده و هیچ تایید رسمی بر اخبار منتشرشده وجود ندارد. نظر شما چیست؟ آیا Resident Evil باید راه نسخه‌ی قبل را ادامه دهد یا همانند آثار مکامی، تاکید خود را بر ترس روانشناختی بگذارد؟ نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید.

بروزرسانی:

بازی شامل اِلِمان‌های عجیب و غریب خواهد بود.

اتمسفر بازی نیز اروپایی است.

Inventory همانند Resident Evil 4 است.

در فلش‌بکی از بازی کریس ردفیلد را می‌بینیم که Ethan و Mia و کودکی که احتمالا فرزند آنهاست را محاصره کرده. فعلا نقش کودک در بازی مشخص نشده است. به نظر می‌رسد که کریس دیگر همانند پیش قهرمان و شجاع نیست. در فلش بک دیده می‌شود کریس پس از یورش به خانه‌ی آنان به سمت یکی از این سه نفر شلیک می‌کند. آیا کریس ردفیلد درحال دفاع از خود است یا بالاخره مغلوب تاریکی شده و انسان‌ها را می‌کشد؟

کاراکترهای اصلی Ethan و Chris Redfild هستند.

Ethan

با توجه به شرایط پیش آمده برای Ethan، و با توجه به خاطره‌ی دردناک او از سالهای پیش، دیدن او به عنوان شخصیت اصلی بسیار جال‌تر از قبل خواهد بود. حال Ethan تبدیل به ارتشی تک‌نفره شده و می‌خواهد شیاطین را از زمین پاک کند. غیرمنطقی نخواهد بود اگر Capcom از شخصیت‌های نسخه‌ی قبل استفاده کند و Ethan را برای بار دیگر کاراکتر اصلی قرار دهد.

علاوه بر نکات لو رفته درمورد داستانِ بازی، اخباری درمورد گیم‌پلی نیز منتشرشده که خبر از اتمسفری اروپایی می‌دهند. در اصل فلش بک کریس ردفیلد و مواجه‌ی او با خانواده‌ی Ethan در چنین فضایی رخ می‌دهد. بازی همچنان اول شخص خواهد بود.

به علاوه تغییراتی در بخش Inventory اعمال خواهد شد که ترکیبی از Resident Evil 4 و Resident Evil 7 است. نسخه‌ی هشتم Resident Evil از سیستم توهمات نیز بهره‌مند خواهد بود. موردی که بیش از پیش بازی را مرموزتر می‌کند و شما را به چالش می‌کشد.

بروزرسانی دوم:

-بازی در روستایی کوهستانی شروع خواهد شد، همانند RE4 اما در هوای برفی.

-روستاییان بسیار مذهبی و خرافاتی هستند.

-Ethan و Mia و فرزندشان پس از رویدادهای RE7 به این روستا آمده‌اند تا آرامش پیدا کنند.

-روستاییان بومی از اتفاقات عجیبی که در کوهستان رخ می‌دهد حرف می‌زنند.

-ناگهان یکی از روستاییان شروع به انجام حرکاتی عجیب می‌کند(زامبی؟!)

-Ethan برای نجات از روستا مبارزه می‌کند و Mia نیز از بچه مراقبت خواهد کرد.

-ناگهان Umbrella برای پاکسازی روستا می‌آید و باعث فرار روستاییان می‌شود.

-Ethan تلاش می‌کند که Umbrella را از قتل عام بی‌گناهان بازدارد اما موفق نمی‌شود.

-Ethanشکست خورده و بی‌هوش می‌شود.

-کریس ردفیلد را می‌بینیم که در هلیکوپتر است.

-Umbrella با گمان این‌که همه را کشته‌اند روستا را ترک می‌کنند.

-Ethan به هوش آمده و به دنبال خانواده‌ی خود می‌گردد.

-او خانه را خالی می‌یابد و نگران می‌شود.

-به دنبال بازماندگان، پیرمردی را پیدا می‌کند که به شدت زخمی شده.

-پیرمرد به او می‌گوید که به قصر روی کوهستان مراجعه کند و کمک بیابد.

-او نحوه‌ی رسیدن به قصر را برای Ethan شرح می‌دهد: باید از معدن عبور کنی.

-پیرمرد از ارواح و چیزهای ترسناکی حرف می‌زند، Ethan اهمیتی قائل نیست اما گوش می‌دهد.

-Ethan وارد معدن می‌شود تا خانواده‌ی خود را پیدا کرده و انتقام بگیرد.

-نوعی آزمایشگاه درون کوهستان و معدن وجود دارد.

-گرگینه‌ها داخل بازی خواهند بود و قابل مبارزه نیز هستند، اما نه به شکلی که تصورش را می‌کنید!

-بازی بیشتر شبیه RE4 است اما در حالت اول شخص.