Menu

پردیس رویال: موسیقی‌های بازی‌ها را حدس بزنید و یک نسخه از OverWatch: Origins Edition برنده شوید!

سلام و درود بر تمامی کاربران عزیز پردیس گیم.

در آخرین مسابقه پردیس رویال که چندی پیش برگذار شده بود با استفاده از هوش خود و علاقه به موسیقی بازی‌ها باید حدس می‌زدید که موسیقی مربوط به کدام بازی هست، و در آخر به بهترین و دقیق‌ترین پاسخ ها یک کد بازی Wolfenstein: Youngblood به برنده داده شد.

در این مسابقه از شما می‌خواهیم که دایره‌ی ژانرهای مورد بازی کردن و همچنین دانش صوتی خودتان در زمینه‌ی موسیقی بازی‌ها را به چالش بکشید. برای همین، 20 قطعه موسیقی از عناوین مختلف برای شما آماده شده است تا بعد از گوش دادن به آن‌ها، حدس‌های خود را برای ما ارسال کنید. کاربری هم که بتواند بیشترین حدس‌های درست را داشته باشد، برنده‌ی یک کد Battle.net برای عنوان OverWatch: Origins Edition خواهد شد.
جزئیات شرکت در مسابقه:
1- ابتدا آرشیو موسیقی‌ها را از این لینک دانلود کنید: دانلود آرشیو موسیقی مسابقه
2- به تمام موسیقی‌های موجود در آرشیو (۲۰ عدد) گوش کرده و سعی کنید که حدس بزنید متعلق به کدام بازی‌ها هستند.
3- جواب‌های خود را در قالب پیام خصوصی برای اکانت مسابقات پردیس گیم ارسال کنید. (داشتن اکانت در سایت پردیس گیم برای انجام این کار، ضروری است)

برخی نکات مهم:
1- راهنمایی: قطعات موسیقی، می‌تواند مربوط به بازی‌های مختلف نسل 6 و مدرن‌تر باشد.
2- قطعات موسیقی از سطوح صدای متفاوتی برخوردار هستند. در هنگام گوش دادن به آن‌ها مواظب سطح صدای سیستمتان باشید.
3- هر کاربر تنها قادر به یک بار ارسال پیام می‌باشد و در صورت ارسال مجدد پیام، از مسابقه حذف خواهد شد. در ارسال جواب‌های خود دقت کنید.
4- سرعت در ارسال پیام، شانس شما را برای برنده شدن افزایش نداده و پیام‌ها صرف نظر از تاریخ ارسالشان بررسی می‌شوند.
5- باید به نام دقیق بازی‌ها اشاره کنید و نه سری آن‌ها. کاربرانی که نام را به صورت دقیق ذکر کنند، از شانس بیشتری برای برنده شدن برخوردار هستند.
6- در صورت مشاهده شدن تلاش کاربران برای اشتراک جواب‌ها، تمام آن کاربران از مسابقه حذف خواهند شد. بهتر است خودتان هم برای جلوگیری از کم شدن شانستان، چنین کاری نکنید.
7- در صورت تساوی نتایج، برنده توسط تابع تصادفی مشخص خواهد شد.
8- فقط تا 72 ساعت دیگر برای ارسال جواب‌ها فرصت دارید. مهلت شرکت در مسابقه در تاریخ 21 فروردین 1399، ساعت 21:00 پایان خواهد یافت.