Menu

Curious Expedition هم‌اکنون برای کنسول‌ها قابل اجراست

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Curious Expedition که توسط Maschinen- Mensch توسعه یافته و به دست Thunderful انتشار یافته است، هم‌اکنون برای دارندگان PS4، Xbox One و Nintendo Switch قابل دسترسی است و می‌توانید با قیمت 14,99 دلار آن را تهیه کنید.

Curious Expedition شما را در فضایی roguelike قرار می‌دهد که خطراتی هم فیزیکی و هم روانی شما را تهدید می‌کنند. آیا شما توانایی زنده ماندن در این ماجراجویی و کشف گنجینه‌ی پنهان را دارید؟ گنجی که شما را به قله‌ی سربلندی خواهد رساند.

مدیر ارشد اجرایی Maschinen-Mensch در صحبت‌هایی گفت:

"از این‌که اعلام کنیم Curious Expedition برای کاربران کنسول‌های مختلف نیز عرضه خواهد بسیار خوشحالیم. این بازیکنان می‌توانند بازی را در حالت "ultimate edition" که در طی سالیان دراز شاهد 50 آپدیت مختلف بوده است تجربه کنند. ما مطمئن هستیم که Curious Expedition می‌تواند به خوبی با کنسول‌ها مَچ شود. این بازی بارها ارزش تکرار دارد و پر است از آیتم‌ها و موارد مختلف که می‌توانید در جریان بازی Loot کنید."

Curious Expedition در اواخر قرن نوزدهم میلادی روایت خواهد شد. بازیکنان با یکدیگر همراه خواهند شد تا در سفری پیش‌بینی نشده به دنبال شهرت، ثروت و دانش برود، سفری که اتفاقات عجیب و ناشناخته‌ای در پیش خواهد داشت…

در ماجراجویی خود داستانی منحصر بفرد تجربه کنید که در هیچ عنوان دیگری مشابه آن دیده نخواهد شد. در جهان Curious Expedition چالش‌های زیادی وجود خواهند داشت که باید از آن‌ها جان سالم به در ببرید، ماجراجویی در انتظار شماست!