Menu

تهیه کننده‌ی Fatal Frame: بازگشت Fatal Frame بسته به تصمیم نینتندو است

به گزارش پردیس‌گیم، سال پیش بود که آقای Keisuke Kikuchi، گفت برای کار روی Fatal Frame آماده است. حال در مصاحبه‌ای جدید، ایشان گفته‌اند حتی اگر علاقه‌ی شخصی من برای ساخت Fatal Frame زیاد باشد، همه چیز در انتها به تصمیم Nintendo وابسته است، چرا که حق ساخت بازی مال آنهاست.

"حتی اگر من شخصا امید به ساخت Fatal Frame داشته باشم، در آخر این بازی توسط نینتندو منتشر می‌شود و من تنها در نقش سازنده ظاهر می‌شوم. پس اگر بگویم دلم می‌خواهد نسخه‌ی دیگری از Fatal Frame بسازم لزوما به این معنی نیست که چنین اتفاقی خواهد افتاد."

اما اگر می‌پرسید که ریمستر Fatal Frame 2,4 چه خواهد شد، باز هم نینتندو حرف اول را می‌زند و باید دید آنها چه نظری دارند.

"همانطور که ساخت نسخه‌های جدید برعهده‌ی نینتندو است، اجازه‌ی ریمستر Fatal Frame 2 یا 4 باز هم به نینتندو برمی‌گردد و ما عملا هیچ‌کاره هستیم. خود من نیز هم‌اکنون با تیم کوچکی که دارم مشغول پروژه‌های دیگری هستیم که مطمئنا کار بر روی Fatal Frame برای این گروه کوچک کاری سخت خواهد بود، اما هیچوقت از ایده و علاقه‌ی به ساخت Fatal Frame دست نخواهم کشید. پس در کوتاه مدت نمی‌توان Fatal Frame بعدی را در برنامه قرار دهیم."

Fatal Frame در سال 2001 برای PlayStation 2 منتشر شد و اخیرا در سال 2014 نیز برای Nintendo WiiU عرضه شده بود. نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید این بازی ترسناک دوباره به میادین بازگردد؟ نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید.