Menu

شایعه: Resident Evil 8 احتمالا یک بازی میان‌نسلی است و در اصل قرار بود Revelations 3 باشد

جدیدترین بازی از سری Resident Evil که یک بازسازی از نسخه سوم آن است، روز جاری رسما در دسترس قرار گرفت و اکنون شایعاتی درباره نسخه هشتم این مجموعه به گوش می‌رسند. مشخص نیست این اطلاعات تا چه میزان دقیق باشند اما جذاب هستند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، اینسایدر شناخته شده‌ای به‌نام AestheticGamer (که با نام Dusk Golem هم شناخته می‌شود) درباره نسخه جدید این سری که در سال 2021 منتشر می‌شود، اطلاعاتی منتشر کرده است. با توجه به گفته‌های او، بازی بعدی در واقع Resident Evil 8 خواهد بود و به‌صورت میان‌نسلی در دسترس قرار می‌گیرد. نکته تعجب برانگیز اینجاست که وی افزود این عنوان در ابتدا قرار بود Revelations 3 باشد. ظاهرا نتایج آزمایشات به‌حدی خوب بوده که Capcom تصمیم گرفت آن را به یک بازی اصلی و نسخه هشتم تبدیل کند.

Resident Evil 8 به‌نوعی تفاوت زیادی با بازی‌های قبلی این سری خواهد داشت و ممکن است ادامه داستان Ethan در Resident Evil 7 باشد (البته او مطمئن نیست که هنوز هم برنامه سازندگان همین باشد). وی مدعی شد که دیوانگی، فرقه‌گرایی و خیال‌بافی‌های زیادی در بازی خواهیم دید و احتمال دارد طرفداران ابتدا شیفته آن نشوند.

AestheticGamer گفت به‌زودی درباره این بازی خواهیم فهمید البته مشخص نیست منظور او این است که خودش اطلاعات بیشتری را لو می‌دهد یا در واقع اعلامیه‌ای رسمی در راه است. در هر صورت تمام این جزئیات را فعلا به عنوان شایعه در نظر بگیرید. با این وجود که AestheticGamer در گذشته جزئیات دقیق و درستی از سری Resident Evil لو داده، تاریخچه‌ای از اشتباهات را هم در کارنامه خود به‌جا گذاشته است.