Menu

گزارش: Harry Potter جهان آزاد حقیقت دارد، بازی توسط Rocksteady ساخته نمی‌شود

ظهر امروز بود که جزئیات و نمایشی جذاب از عنوان معرفی نشده‌ای از سری بازی Harry Potter، اینبار در سبک اکشن نقش آفرینی جهان آزاد، منتشر شد. اطلاعات اولیه عنوانی کاملا حرفه‌ای را نوید می‌داد اما هنوز نمی‌دانستم که این جزئیات حقیقت دارند یا خیر. بر اساس گزارش معتبری که به تازگی منتشر شده، این بازی هم اکنون در دست ساخت قرار دارد البته هنوز زمان زیادی تا عرضه آن باقی مانده است.

به گزارش پردیس گیم و بر اساس منابع وبسایت Eurogamer، استودو Rocksteady Games در توسعه عنوان جهان آزاد نقش آفرینی Harry Potter نقشی ندارد و توسعه این بازی به استودیو Avalanche Software محول شده که ساخت سری Disney Infinity را در کارنامه دارد. این استودو پس از کنسل شدن پروژه Disney Infinity در آستانه بسته شدن قرار داشت اما توسط Warner Bros. Interactive، که حقوق سری Harry Potter را در اختیار دارد، خریداری شد.

"پس از تصاحب Avalanche Software توسط Warner Bros، تنها عنوانی که توسط این استدیو ساخته شده بازی Cars 3 است که در جوئن 2017 منتتشر شد. اما Avalanche مدتی را صرف جذب نیرو برای کار بر روی پروژه‌ای بزرگ‌تر کرده است. آگهی شغلی‌ای که در اوایل 2017 توسط این استودیو منتشر شد تایید می‌کرد که آنها به دنبال جذب فردی "با درک بالا نسبت به فرهنگ انگلیسی و ارائه‌های گرامری" و "دانش کافی نسبت به روایت در بازی‌های ویدیویی و داستان‌سرایی چند شاخه، خصوصا در حوزه عناوین نقش آفرینی" هستند. دیگر موقعیت‌های شغلی مورد نیاز نیز پروژه بعدی Avalanche را یک نقش آفرینی، بازی کنسولی در مقیاس بزرگ و عنوانی AAA (پرهزینه و با ریسک بالا) توصیف می‌کردند."

عنوان فعلی بازی Harry Potter Magic Awakened است. البته از آنجا که هنوز عنوان نهایی انتخاب نشده بازی با عناوین دیگر مانند Magic Forever نیز خطاب می‌شود. بر اساس گمانه زنی‌ها سرمایه‌گذاری Warner Bros در این زمینه بسیار جدی است و ساخت دنباله‌های بازی نیز پیش‌بینی شده است.

با وجود اینکه به نظر می‌رسد روند توسعه Harry Potter در مرحله پیشرفته‌ای به سر می‌برد اما Eurogamer در گزارش خود اعلام کرده که حداقل یک سال تا عرضه بازی باقی مانده است.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا بالاخره شاهد عنوانی شایسته از دنیای محبوب و پرطرفدار Harry Potter در صنعت بازی خواهیم بود؟