Menu

بی‌کله وارد می‌شود؛ از بازی Airhead رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Airhead که توسط Octato درحال توسعه می‌باشد، در سال 2021 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.در سفری عجیب و غریب، که نقش اصلی آن را کله ایفا می‌کند و رفیق همیشگی‌اش بدن نیز با او خواهد بود، تجربه‌ای جالب و بانمک در دنیایی Metroidvania داشته باشید.

کله یا بدن؟!

در ابتدای داستان، باید به عنوانِ بدن، شاهد جدایی غم‌انگیز بدن از کله و قلب باشید، که توسط روباتی خبیث صورت می‌گیرد. حال بدن به دنبال نجات دادنِ سر، وارد عمل می‌شود و می‌خواهد با استفاده از امکانات محدودی که دارد، سر را نجات داده و به ارتباط واقعی میان قلب و روباتی که آن را دزدیده پی ببرد! همزمان با ارتقای قدرت‌ها و عملکرد خود، سعی بر نجات کله داشته باشید و با گیم‌پلی زیبا و مکانیزم‌های متفاوت بازی، از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

معماهای بازی بسیار ججالب هستند.

جیکوب هونوره(Jacob Honore) که یکی از تهیه‌کنندگان بازی است درخصوص پروژه‌ی جدید خود گفت:

"از این‌که بخشی از خانواده‌ی Handy Games باشیم بسیار خوشحال هستیم. از اهمیت ساخت بازی و این‌که باید عنوانی درخور برای هواداران منتشر کنیم باخبر هستیم و به Handy Games اعتماد داریم و می‌دانیم که موفق خواهند شد."

در ماجراجویی خود به اعماق مُغاره‌های تاریک بروید. از سازه‌های باستانی و قدیمی دیدن کنید و رازی که پشت این توطئه‌ی کثیف وجود دارد را کشف کنید. برای حل معماهای داخل بازی، هم به کله و هم به بدن نیاز خواهید داشت که باید از هرکدام به شکل جداگانه و هوشمندانه استفاده کنید.

باید در پی قلب دززدیده شده نیز باشید.

رِینهارد داپفِر(Reinhard Döpfer) که از تهیه‌کنندگان Handy Games است نیز صحبت‌هایی درمورد Airhead داشت:

"مطمئنا همکاری و حمایت از Octato برای ما تجربه‌ای جدید و خوب خواهد بود. اتمسفر و فضای بازی، در کنار روابط منحصر بفرد سر و بدن، یک عنوان جالب و عالی را تشکیل خواهند داد."

Airhead از دنیایی 2.5 بعدی بهره خواهد برد که درکنار Metroidvania بودنش، جلوه‌ای زیبا ارائه می‌دهد. همچنین همکاری سر و بدن برای حل مسائل و معماهای بازی، با جلوه‌ها و طراحی هنری Airhead به زیبایی ترکیب شده‌اند و تجربه‌ای ناب برای هواداران به ارمغان خواهند آورد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه