Menu

پیروان میازاکی تمامی ندارند؛ بازی Mortal Shell با انتشار تریلری مهیج و جذاب معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، Mortall Shell که توسط Cold Symmetry ساخته و به دست Playstack منتشر خواهد شد، یک بازی RPG و شبیه سولزبورنِ استاد میازاکی است. طبق گفته‌ی سازندگان، Mortal Shell در سال جاری برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

تنها 15 نفر درحال کار بر روی این عنوان هستند.

خون‌آشام!

تیم کوچکی که پشت این پروژه‌ی بزرگ و جاه‌طلبانه قرار گرفته، تنها شامل 15 جوان جویای نام و پر از اشتیاق است. البته حضور آنتون گُنزالز(Anton Gonzalez) که سابقا یکی از طراحان هنری Sucker Punch بود نیز کمک شایانی به گروه 15 نفره‌ی Cold Symmetry خواهد کرد. موسسان استدیو در مصاحبه‌ای گفته‌اند:

"با تیم کوچکی که ما داریم، ساخت Mortal Shell همانند قایق‌سواری در اقیانوس است! دو سال اخیر که درحال کار بر روی Mortal Shell بودیم، بدون وقفه تلاش کردیم. معرفی Mortal Shell یکی از هیجان‌انگیزترین تجربیات ما در تمام زندگی‌مان است. امیدواریم از بازی لذت ببرید!"

گیم‌پلی بازی بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

در خلاصه‌ای از بازی آمده است:

"شما از خواب بیدار شده و پا به دنیایی خواهید گذاشت که بشریت در آن پژمرده و انسانیت پوسیده است. موجودی به نام The Dark Father انتظار شما را می‌کشد. در طول سفر خود برای رسیدن به هدف، با موجودات و هویلاهای دهشتناکی روبرو خواهید شد که باید آنان را شکست دهید. البته در جریان این ماجراجویی، کاملا تنها نیستید، ارواح مبارزانی که کشته شده‌اند در سرتاسر جهان Mortal Shell پرسه می‌زنند که می‌توانید قدرت آنها را بدست آورید. اما The Dark Father امیدی به شما ندارد. آیا خواهید توانست به هدف خود برسید؟"

با موجودات هویلایی بجنگید.

سازندگان بدون شک از سولزبورن الهامات بسیاری گرفته‌اند.

همانطور که در متن بالا نیز خواندید، داستان بازی به شکل عجیبی روایت شده و فعلا چیز زیادی دست‌گیرمان نشده است، اما گیمپلی بسیار زیبای Mortal Shell نوید یک بازی مهیج را می‌دهد که واضحا در بسیاری موارد، چه مبارزات و چه طراحی محیط، از هیدتاکا میازاکی، خالق سری Dark Souls و Bloodborne الهام گرفته شده است. شما می‌توانید تریلر معرفی Mortal Shell را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه