Menu

SONY صد میلیون دلار برای مقابله با بیماری COVID-19 اهدا کرد

این سرمایه برای کمک به کسانی که در سرتاسر جهان، زندگیشان تحت‌تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته، طراحی شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WHO، تعداد مبتلایان در جهان در چند روز آینده به یک میلیون نفر می‌رسد و نگرانی در مورد چندین کشور در فراهم‌کردن تجهیزات محافظتی برای افرادی که در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند، در حال افزایش است.

SONY سه محدوده را برای پشتیبانی مالی انتخاب کرده است: کمک به افرادی که در خط مقدم پزشکی و دارویی هستند، پشتیبانی از از کودکان و مربیانی که مجبور هستند، از راه دور به کارشان ادامه دهند و پشتیبانی از انجمن‌های خلاقی که در صنعت سرگرمی مثل موسیقی، سینما، بازی و انیمیشن فعال هستند.

ده میلیون دلار از این پول به عنوان کمک به ایجاد همبستگی در پاسخ به COVID-19 در اختیار WHO و Swiss Philanthropy Foundation و همچنین MSF و UNICEF و UNHCR قرار خواهد گرفت تا به کارکنان مراکز درمانی و افراد دیگری که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند، کمک کنند.

SONY به دنبال همکاری با شرکایی بیرون از مجموعه خود نیز می‌گردد تا راه‌هایی را که سبب حمایت از فعالیت‌های جلوگیری‌کننده از پخش بیشتر و ادامه درمان این بیماری می‌شوند را جستجو کند. این شرکت همچنین اعلام کرد که از تکنولوژی‌هایش برای پشتیبانی از فعالیت‌های آموزشی استفاده می‌کند.

همچنین برای انجمن‌های خلاق، SONY گفته است که از سازندگان و هنرمندانی که به تازگی تحت تاثیر لغو یا به تعویق افتادن کنسرت‌ها و رویدادهای زنده یا تعطیل‌شدن تولیدات سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند، حمایت می‌کند.

SONY همچنین اضافه کرد تمامی ۱۱۰هزار کارمندش در سراسر دنیا قادر خواهند بود که در جمع‌آوری این سرمایه کمک کنند.

رئیس شرکت SONY، کنیچیرو یوشیدا (Kenichiro Yoshida) گفت: "SONY در ابتدا به تمام خانواده‌های از دست‌رفتگان که به دلیل بیماری COVID-19 فوت شده‌اند، تسلیت می‌گوید و با تمام کسانی که تحت تاثیر این بحران قرار گرفته‌اند، همدردی می‌کند. برای غلبه بر این چالش‌های بی‌سابقه در جامعه که در سراسر دنیا به وجود آمده، ما با تمام توانمان به عنوان یک شرکت جهانی برای حمایت از افرادی که در خط مقدم مبارزه با بیماری COVID-19، کودکان که آینده ما هستند و کسانی که زندگیشان تحت‌تاثیر این بحران قرار گرفته‌اند، تلاش خواهیم کرد."