Menu

دانلود موسیقی متن فرنچایز NieR با نام NieR Orchestral Arrangement

با عرض احترام خدمت همراهان گرامی پردیس‌گیم، پس از مدت ها در خدمت شما هستیم با موسیقی متن بازی ها! هدیه‌ی ویژه‌ی کامبکِ امروز آلبوم Nier Orchestra است که تلفیقی است از موسیقی‌ متن بازی‌های Nier Replicant، Nier Gestalt و Nier Automata. البته باید خاطر نشان کرد که این آلبوم موسیقی در ابتدا اجرای زنده و کنسرتی بود که تعداد زیادی از موسیقی‌دانان با همکاری یکدیگر اجرا کردند. چندی پیش آلبوم کامل این موسیقی پردیس‌گیم قرار گرفته بود، اما Square Enix به مناسبت ده سالگی فرنچایز NieR اقدام به بازخوانی و بازنشر این آلبوم کرده است، که البته شامل چندین قطعه‌ی خاص و جدید است.

فروش و استقبال از این آلبوم در ژاپن بسیار زیاد و موفق بود، حال که 3 سال از اجراهای زنده و کنسرت های محشر این آلبوم می گذرد، سازندگان تصمیم بر انتشار آلبومی گرفته اند که تعدادی از بهترین‌ موسیقی‌های فرنچایز NieR را در خود جای داده. این اولین بار است که آلبوم مذکور در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته، ما نیز تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا این آلبوم را در سریع ترین زمان ممکن، در خدمت شما بزرگواران قرار دهیم. موسیقی‌های مسحورکننده و جذاب این آلبوم یکی از پیشنهادی‌ترین آلبوم‌های موسیقی است که در پردیس‌گیم ارائه خوهیم کرد!

NieR Orchestral Arrangement Album – Addendum

سال انتشار: 2020

تعداد قطعات موسیقی: 10

مدت زمان آلبوم اصلی: 51 دقیقه و 23 ثانیه

مدت زمان آلبوم ویژه: 14 دقیقه و 19 ثانیه

کیفیت: MP3 320kbps

آهنگساز: Keiichi Okabe

ناشر: Square Enix Music

رمز فایل: pardisgame

دانلود NieR Orchestral Arrangement Album – Addendum با حجم 124.225 مگابایت

دانلود آلبوم ویژه‌ به مناسبت ده سالگی فرنچایز NieR با حجم 33 مگابایت

دو ترک به شدت پیشنهادی!

A Beautiful Song

Kainé

در پایان امیدوارم که از آلبوم ارائه شده لذت ببرید، اگر آلبوم خاصی از بازی‌ها و انیمه‌های مورد علاقه‌ی خود درنظر دارید که دوست دارید در پردیس‌گیم قرار داده شوند، در بخش کامنت‌ها اعلام کنید. همراه پردیس‌گیم باشید، با بهترین و جدیدترین آلبوم های موسیقیِ بازی و انیمه!

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم