Menu

تحلیلگر: PlayStation 5 دلیل برگزار نشدن PlayStation Experience در سال جاری نیست

همانطور که هفته گذشته به اطلاع رساندیم، شرکت Sony برنامه‌ای برای برگزاری رویداد PlayStationExperience در سال جاری میلای ندارد.

این شرکت معمولا مراسم اختصاصی پلتفرم گیمینگ خود را در ماه دسامبر برپا می‌کرد تا طرفداران را از برخی برنامه‌های آینده خود مطلع کند. امسال اما Sony دلیل قانع‌کننده برای کنار گذاشتن این رویداد اعلام نکرد و همین موضوع باعث شد تا ذهن‌ها به سمت آماده شدن آنها برای سال هیجان‌انگیز 2019 و شاید هم معرفی PlayStation 5 هدایت شود.

به گزارش پردیس‌گیم، اما تحلیلگر مشهور صنعت بازی، مایکل پکتر چنین نظری ندارد. پکتر در مصاحبه با GamingBolt دلیل این اقدام Sony را صرفه جویی در هزینه اعلام کرده است.

"مطمئنم که این اقدام Sony تنها در جهت صرفه جویی در هزینه بوده. آنها احتمالا متوجه شده‌اند که سود برگزاری این رویداد در سال جاری کمتر از هزینه‌ای خواهد بود که باید صرف کنند. بنابراین فکر نمی‌کنم ارتباطی با PS5 داشته باشد."

PlayStation Experience در سال‌های گذشته میزبان وقایع مهمی شامل The Last of Us Part II و Marvel vs. Capcom: Infinite بوده است. در این رویداد همچنین یکی از تورهای مسابقاتی Capcom Cup نیز برگزار شده است. اما همیشه هم آنگونه که طرفداران انتظار داشتند نبوده. بعنوان مثال در سال گذشته این رویداد بجای تمرکز بر عناوین بزرگ و مهم بیشتر به بازی‌های کوچک و مستقل پراخت.

با این حال، در هر سال PlayStation Experience طرفداران و منتقدین خود را داشته اما در سالی که Microsoft خود را برای برپایی یک رویداد مشابه آماده کرده، فقدان آن قطعا احساس خواهد شد.

نظر شما چیست؟