Menu

بخشی از سودهای مربوط به GTA Online و Red Dead Online، برای مبارزه با کرونا اهدا خواهد شد

به گزارش پردیس گیم، شرکت Rockstar Games سری‌بازی‌های بی‌نظیری را پدید آورده است که شامل بازی‌های Red Dead Redemptiom و (Grand Theft Auto(GTA، می‌شود. این استودیو تعدادی زیادی عنوان تحسین‌برانگیز وارد عرصه‌ی بازی کرده است، اما حالا به دنبال استفاده از سود و منفعت‌هایی که از بعضی عناوین آنلاینش ساخته است، می‌باشد تا به کسانی که با ویروس همه‌گیر کرونا مبارزه می‌کنند، کمک کند. سازمان‌هایی که مورد حمایت این شرکت بازی‌سازی قرار خواهند گرفت، تعیین نشده‌اند، اما به نظر می‌رسد که ۵٪ از سود دو عنوان کلیدی آنلاینش را خواهد بخشید.

این شرکت نامدار که در کشور انگلیس و در دهه‌ی ۸۰ میلادی تأسیس شد، سریعاً پایه‌ی خود را با عنوان‌های مختلف GTA که دنیای گیم را متحول کردند، محکم کرد. از آن موقع، شرکت Rockstar در مسیری رو به بالا پیش رفته‌ است. مؤسس این کمپانی، "دَن هوزِر" (Dan Houser)، اخیراً از این آن جدا شده است، اما با این وجود، به نظر می‌آید محتوای زیادی از طرف Rockstar در راه باشد و حالا هم این شرکت تصمیم گرفته است که بخشی از سود خود را اهدا کند.

Rockstar Games در اعلامی رسمی گفت: "از اول آوریل(۱۳ فروردین) تا پایان ماه مِی(۱۱ خرداد)، ۵٪ از سودِ خریدهای مربوط به بخش آنلاین بازی‌های Red Dead و GTA، برای امور مبارزه با ویروس Covid-19، اهدا خواهد شد. این اموال برای کمک به اجتماعات محلی و تجارت‌هایی که با تأثیرات کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، استفاده خواهند شد." این اعلامیه بدون شک حرکت بزرگ و مهمی است، اما بعضی‌ها هم احساس می‌کنند که برای این کار دیر شده است، چرا که این کمپانی سابقه‌ی پرداخت نکردن مالیات‌هایش را دارد؛ مالیاتی که در بسیاری از کشورها، در راه خدمات بهداشتی و درمانی‌ای که با بیماری‌های فراگیر مبارزه می‌کنند، خرج می‌شود.

به هر حال، بدون شک این سود اهدایی، به افراد زیادی کمک خواهد کرد و به نظر می‌آید که محتواهای زیادی برای پلیرها، در ویژگی‌های آنلاین Red Dead Online و GTA Online وجود داشته باشد که بتوانند در آن‌ها خرج کنند.