Menu

شایعه: بیش از 60 نقشه جدید برای بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare در حال ساخت می‌باشد

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019 هم اکنون یکی از بهترین و پرمحتواترین عناوین اول شخص شوتر چند نفره می‌باشد، اما به تازگی شایعاتی منتشر شده که خبر از این می‌دهد که محتوای اضافه‌ی بسیار زیادی برای آن برنامه ریزی شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، یکی از منابع معتبر در رابطه با اطلاع رسانی درباره‌ی سری Call of Duty یعنی TheGamingRevolution که تا پیش از این نیز اطلاعات بسیار زیادی را پیش از اعلام رسمی منتشر کرده بود، به تازگی اعلام کرده توسعه دهندگان بازی Call of Duty: Modern Warfare قصد دارند این بازی را به بهترین و کامل‌ترین نسخه از سری Modern Warfare تبدیل کنند و قرار است بیش از 60 نقشه‌ی جدید برای آن منتشر شود. در میان این نقشه‌ها، تعدادی از نقشه‌های بخش چند نفره‌ی سه گانه‌ی اصلی این سری نیز به صورت ریمستر شده در دسترس قرار خواهد گرفت.

البته این منبع اعلام کرده که قرار نیست همه‌ی نقشه‌های سه گانه برای Call of Duty: Modern Warfare منتشر شود، بلکه تنها محبوب‌ترین‌ها در این نسخه حضور خواهند داشت؛ علاوه بر آن احتمال اینکه در آینده بخش چند نفره‌ی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز در دسترس قرار بگیرد هم وجود دارد. بخش کمپین این بازی روز گذشته برای کنسول PS4 منتشر شد و طبق گزارش‌ها قرار بود که بازی تنها شامل همین کمپین باشد، اما اکنون به گفته‌ی TheGamingRevolution شاید در آینده بخش چند نفره بازی هم عرضه شود. ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 در ماه آینده برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و Xbox One منتشر می‌شود.