Menu

شایعه: لیست‌ تروفی‌های Assassin’s Creed Valhalla لو رفت + تصاویر

به گزارش پردیس‌گیم، اوایل سال قبل بود که اطلاعات و شایعات بسیار زیادی درمورد نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed پخش شدند که همگی نیز نشان از این داشتند که بازی در عصر وایکینگ‌ها جریان خواهد داشت و باید آماده‌ی تجربه‌ای جدید در میان اساطیر نورس باشیم. امروز شایعه‌ای دیگر در فضای مجازی منتشر شده که گویا از شایعات قبلی مطمئن‌تر و قابل استنادتر است.

با توجه به تصاویر منتشر شده باید گفت عنوان Assassin's Creed بعدی Valhalla خواهد بود. با این‌که منبع این تصاویر 4chan می باشد، اما با توجه به جزئیات درون آن‌ها، چندان هم غیرمنطقی نخواهد بود که واقعا Assassin's Creed Valhalla در معرض معرفی باشد. اطلاعات درز شده و تصاویر منتشرشده تنها پس از مدت زمان کوتاهی حذف شدند، لیکن ما توانستیم در همان مدت کوتاه تصاویر و اطلاعات را ذخیره کرده و در اختیار شما قرار دهیم. در زیر می‌توانید لیست تروفی‌های احتمالی Assassin's Creed Valhalla را ببینید.

نکته: به یاد داشته باشید که اطلاعات درز شده همگی تنها در حد شایعه هستند و فعلا هیچ منبع رسمی آنها را تایید نکرده. در ضمن به دلیل شروع ماه آپریل و داغ بودنِ بازار دروغ آپریل(دروغ سیزده) احتمالا اخبار عجیب و غریب زیادی امروز به گوش خواهند رسید.

خطر اسپویل Assassin's Creed Valhalla!

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید لیست بالا واقعی باشد یا دروغ؟ دوست دارید عنوان بعدی از این فرنچایز، در کدام دوره‌ی زمانی و در کدام سرزمین جریان داشته باشد؟