Menu

تاریخ عرضه‌ی Minecraft Dungeons مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Minecraft Dungeons در تاریخ 6 خرداد 1399 برای PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch عرضه خواهد شد. در خلاصه‌ای از بازی آمده است:

"در فضایی مهیب و اکشن ادونچر، مبارزه کنید و با Creeper های اعصاب خوردکن دست و پنجه نرم کنید، همه و همه در دنیای Minecraft! شما می توانید تنها، یا همراه دوستان خود به ماجراجویی بروید. گروه‌های شما می‌توانند حداکثر از چهار عضو تشکیل شوند که به مصاف دشمنان خواهند رفت. هدف شما و گروهتان نجات دادن روستاییان و نابودی هیولایی است که بر آن‌ها حمله‌ور شده، یعنی Arch-Illager. سلاح‌های جدید و قابلیت‌های تازه در اختیار شما هستند تا به مصاف دشمنان بروید، یا شاید هم از دست آنان فرار کنید! در هر شرایطی که هستید، آماده‌ی حماسه‌ای جدید در دنیای Minecraft باشید!"

از قابلیت‌های جدیدی که Minecraft Dungeons از آنان بهره می برد می توان به نوع جدیدی از کریژرها اشاره کرد که با نام Dungeon Creeper شناخته می‌شوند. در بخش co-op نیز می‌توانید در گروهی چهار نفره به ماجراجویی بپردازید. ده‌ها سلاح و آیتم‌مختلف نیز در سراسر بازی وجود دارند که می توانید آنها را یافته و استفاده کنید.

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه