Menu

اطلاعات جدیدی از عنوان جدید سازندگان Inside و Limbo منتشر شد

Playdead نام یک استودیوی خلاق مستقل است که تابه‌حال عناوین تکان‌دهنده و منحصر‌به‌فردی را منتشر کرده. هر دو ساخته‌ی این استودیو، Limbo و Inside موفق شدند نظر گیمر ها و منتقدین را جذب کنند و تعداد زیادی را در انتظار ساخته بعدی این استودیو فرو ببرند. حدود چند هفته پیش درباره عنوان جدید این استودیو اطلاعات کمی منتشر شده بود که هم‌اکنون گسترش یافته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamer، ساخته جدید Playdead یک عنوان علمی‌تخیلی است. این اطلاعات ابتدا به وسیله مصاحبه‌ای طولانی با موسس و کارگردان این استودیو یعنی شخص "آرنت جنسن" معلوم شده و سپس توسط منابع دیگر پوشش داده شد. جانسون درباره این بازی جدید می‌گوید:

"ایده‌ها از همه طرف به سمت ما سرازیر می‌شوند و تمامی اعضای استودیوی ما حق ارائه ایده‌های خود را دارند. بر اساس همین ایده‌ها شروع به تولید بازی جدید خود کردیم. عنوان بعدی ما یک بازی سحرآلود علمی‌تخیلی است که در جایی از این جهان جریان دارد."

با توجه به تصاویری که از بازی منتشر شده و همچنین اتمسفر عناوین قبلی Playdead به نظر می‌رسد بازی جدید این استودیو نیز آن حس تنهایی و غم‌زدگی خاصی که این سازنده به‌ خاطرش معروف است را به خوبی القا کند. Playdead هم‌اکنون حدود 40 کارمند فعال دارد که همگی در حال کار بر روی این پروژه جدید و مرموز هستند، متاسفانه اطلاعات بیشتری از بازی از قبیل تاریخ انتشار آن هنوز در دسترس نیست.

نظر شما درباره پروژه جدید Playdead چیست؟ آیا به طور کلی از عناوین این استودیو لذت برده‌اید؟