Menu

مرحله جنجالی و بحث برانگیز No Russian در Modern Warfare 2 Remastered حضور دارد

طبق گزارش‌ها نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی کمپین بازی Call of Duty Modern Warfare 2 با نام Modern Warfare 2 Campaign Remastered قرار است تا در ساعات آینده منتشر شود، با اینحال اما به نظر می‌رسد که افرادی دسترسی زود هنگام به این بازی داشته‌اند و توانسته‌اند آن را تجربه کنند. اکنون به گفته‌ی یکی از همین افراد به نظر می‌رسد که مرحله‌ی جنجالی و بحث برانگیز No Russian در این نسخه حذف نشده و قابل بازی است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers ، در مرحله‌ی No Russian بازی Call of Duty Modern Warfare 2 بازیکن در نقش یکی از ماموران مخفی CIA با نام "جوزف الن" (Joseph Allen) قرار می گیرد که در تیراندازی گسترده‌ای در فرودگاه مسکو نیز شرکت می‌کند. ماموریت این است که بازیکن به همراه چند نفر دیگر و در طی عملیاتی تروریستی شروع به شلیک به غیر نظامیان می‌کنند و تمام افراد عادی را می‌کشند. البته بازیکن در این مرحله مجبور به شلیک نیست و می‌تواند به غیر نظامیان شلیکی نکند.

شما در زیر می‌توانید ویدئوی این مرحله را تماشا کنید:

این مرحله در زمان عرضه‌ی Call of Duty: Modern Warfare 2 با واکنش‌ها و بازخوردهای بسیار متفاوتی رو به رو شد، عده‌ای از آن به عنوان یکی از بهترین و مهم‌ترین نمونه‌های طراحی مراحل در دنیای بازی یاد می‌کنند و عده‌ای نیز به دلیل خشونت و تاثیر گذاری آن به انتقاد از آن پرداختند و حتی در بعضی از کشورها این مرحله طور کامل حذف شد.

عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered هنوز به صورت رسمی تائید نشده است، اما اطلاعات معتبری از آن در دسترس است و انتظار می‌رود که تا ساعاتی دیگر بازی به صورت رسمی عرضه شود.

در همین رابطه:

از ALL GHILLED UP تا NO RUSSIAN؛ چگونه CALL OF DUTY به حد تعالی لول دیزاین دست یافت؟

پلی به گذشته : قتل عام مردم در قامت یک تروریست