Menu

تاریخ انتشار The Outer Worlds برای Nintendo Switch مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، ماه قبل که قرار بود The Outer Worlds برای نینتندو سوئیچ منتشر شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا تاخیر خورد. دلیل این تاخیر نیز استدیوهایی بودند که در چین و سنگاپور مشغول کار بر روی نسخه‌ی سوئیچ این بازی بودند. با این‌که هنوز ویروس متوقف نشده است، اما سازندگان باز هم تاریخ انتشار جدیدی برای The Outer Worlds اعلام کرده‌اند که خبر از عرضه‌ی بازی در دو ماه دیگر می‌دهد.

The Outer Worlds در تاریخ 16 خرداد 1399 برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. این بازی در هر دو حالت فیزیکی و دیجیتالی قابل خرید است. البته کسانی که نسخه‌ی فیزیکی بازی را خریداری می‌کنند، در هنگام نصب، به ۶ گیگابایت فضای بیشتر نیاز خواهند داشت. این ۶ گیگابایت برای بالا بردن کیفیت و رزولیشن بازی، و بهبود برخی جزئیات الزامی خواهد بود. Obsidian در وبسایت خود گفته است:

"از وفاداری شما به Board بسیار خوشوقتیم!" در انتها نیز با یادآوری جمله‌ی معروف خود در The Outer Worlds، به سخنان خود پایان داده‌اند: "And remember: It's not the best choice, it's Spacer's choice!"

The Outer Worlds تاکنون با فروش دو میلیون نسخه در سرتاسر جهان، به موفقیت بالایی در فروش رسیده و البته استقبال خوب هواداران نیز باعث شده که بازی بیش از پیش محبوب‌تر شود. نامزدی بهترین بازی سال در Game Awards تنها یکی از موفقیت‌های این بازی بود که در رقابتی سخت با Sekiro Shadows Die Twice نتوانست مقام بهترین بازی را کسب کند. نظر شما چیست؟ آیا نسخه‌ی سوئیچ این بازی را تهیه خواهید کرد؟