Menu

نکاتی که باید قبل از بازی Persona 5 Royal بدانید+ والپیپر بازی برای موبایل و دسکتاپ

آماده‌ی شروع دوره‌ای دیگر در مدرسه‌ی Shujin هستید؟! دیگر زمانی تا عرضه‌ی Persona 5 Royal باقی نمانده و باید آماده ی ماجراجویی دیگری با Joker دوست‌داشتنی و رفقا باشیم. همراه پردیس‌گیم باشید تا با برخی نکات ریز اما مهم، بهترین تجربه از Persona 5 Royal را داشته باشید!

1- با دوستان خود صمیمی‌تر شوید

یکی از مهم‌ترین نکات در تمام سری Persona قابلیت ارتباط برقرار کردن با کاراکترهاست، شما می‌توانید با رابطه‌ای دوستانه، فواید زیادی در مبارزات و دیگر بخش های بازی ببرید.

شما در Persona 5 Royal می‌توانید با مشاور دانش‌آموزان نیز دوست شوید و با او روابطی صمیمی داشته باشید! علاوه بر مشاور، دانش‌آموز جدیدی که اخیرا به مدرسه آمده یعنی Kasumi نیز می‌تواند در دایره‌ی دوستان شما قرار بگیرد. Persona 5 Royal سورپرایز ویژه‌ای برای هواداران Persona 5 دارد، و آن هم قابلیت‌های جدیدی است که می‌توان با دوست شدن با Akechi، شاهزاده‌ی کارآگاه‌ها به دست آورد.

2- از فروشگاه Jose در Mementos دیدن کنید

از فروشگاه Jose در Mementos دیدن کنید

نه تنها خود Jose شخصیتی جالب دارد، فروشگاه او نیز بسیار باارزش است. شما می توانید فروشگاه او را در Mementos پیدا کنید که البته در نقشه مشخص شده است. با دادن Stamp به Jose، پناهگاه خود را ارتقا دهید و آیتم های فراوانی بخرید.

3- وقت بیشتری در پناهگاه بگذرانید

می‌خواهید فارغ از هر سختی و مبارزه با Ann یا Yusuke کارت بازی کنید؟! خب پناهگاه دقیقا برای همین کارها طراحی شده، علاوه بر فعالیت های جانبی که Theives Den برای شما تدارک دیده، وجود لباس‌ها و البته کاراکترهای متنوع و مختلف در پناهگاه که می‌توانید آن‌ها را تصاحب کنید، بهترین مکان برای گذران اوقات فراغت است.

موسیقی تازه‌ای به نام “Colors Flying High" نیز به پناهگاه اضافه شده که در عین گوش دادن به آن می‌توانید خاطرات گذشته و Persona 5 را زنده کنید!

4- فراموش نکنید که تمام DLCها را در اختیار دارید

به هیچ وجه DLC هایی که برای Persona 5 منتشر شده بودند را از یاد نبرید. احتمالا کسانی که Persona 5 را در اوایل زمان انتشار تهیه کرده‌اند فرصت تجربه‌ی DLC را نداشته‌اند، اما Persona 5 Royal به شما اجازه خواهد داد که به تمام این DLCها دسترسی داشته باشید. البته اگر بازی را از PlayStation Store تهیه کنید، یک تم ویژه‌ی Persona 5 Royal نیز به شما داده خواهد شد!

5-شب‌ها زود نخوابید!

اگرچه Feline همیشه اصرار دارد که شب‌ها زود بخوابید و استراحت کنید، بهتر است این حرف را ژشت گوش انداخته و تا دیروقت بیدار بمانید. Persona 5 Royal از نسخه‌ی اصلی نیز پا را فراتر گذاشته و غافلگیری‌های بسیاری برای شما آماده کرده که برخی از آنها فقط در شب ها قابل دسترسی هستند!

امیدوارم نکات بالا به کارتان بیاید و در کمال لذت، به سرقت قلب‌ها بپردازید. در آخر به عنوان هدیه‌ای از جانب Sony، دو والپیپر زیبا از Persona 5 Royal برای موبایل و دسکتاپ آماده شده است که می‌توانید از لینک زیر آنها را دانلود کنید.

دانلود والپیپر Persona 5 Royal برای موبایل

دانلود والپیپر Persona 5 Royal برای دسکتاپ