Menu

احتمال اضافه شدن ۱۱ شخصیت جدید به بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 11

به گزارش پردیس گیم، لیکرها اخیراً در حال کاوش در فایل‌های آپدیت جدید Mortal Kombat 11 بوده‌اند و اطلاعات هیجان‌انگیز زیادی را هم برای طرفداران این سری‌بازی پیدا کرده‌اند. حالا هم مورد دیگری توسط این لیکرها فاش شده و آن هم این است که شاید فقط Kombat Pack 2(دومین DLC بازی) در راه نباشد و به دنباله‌ی آن DLC سومی هم وجود داشته باشد؛ چرا که در حال حاضر مجموعاً ۴۲ پیش‌زمینه در فهرست شخصیت‌های بازی وجود دارد.

این لیکرها، شواهدی را نیز پیدا کرده‌اند که ممکن است نشانگر هویت این مبارزهای احتمالی جدید، می‌باشند. این مدارک و اطلاعات ادعا می‌کنند که Ash Williams از فیلم Army of Darkness، به همراه Fujin و Sheeva جزء این شخصیت‌های احتمالی خواهند بود. بقیه‌ی کارکترهای DLC این بازی، فعلاً به عنوان معمای حل نشده‌ای باقی می‌مانند. با این حال، شخصیت مهمان دیگری هم وجود دارد که بر اساس شوایع به MK11 خواهد آمد.

لیکرهای این بازی، شخصیتی را پیدا کردند که اول نامش "ROB" است که این باعث هدایت اذهان به اینکه این شخصیت همان RoboCop معروف می‌باشد، شده است. به نظر می‌آید این حدس و گمان، به این دلیل باشد که در حال حاضر شخصیت‌های فیلم‌های دهه‌ی ۸۰ میلادی مثل Terminator در این بازی حضور دارند و همچنین، هیچ شخصیتی از سری Mortal Kombat، سه حرف ROB را در اسمش ندارد. برخی هم بر این باورند که این نام، فقط جای خالی یکی از سایبورگ‌هایی مثل Cyrax و Sektor می‌باشد که قبلا در بخش داستانی باری ظاهر شده‌اند.

اگر این اطلاعات درست و دقیق باشند و واقعاً MK در حال اضافه کردن ۱۱ شخصیت قابل‌بازی دیگر به فهرست خود می‌باشد، این به این معناست که حداقل دو دی‌ال‌سی Kombat Pack دیگر برای طرفداران، قابل خرید خواهند بود. Komabt Pack 1 یعنی اولین DLC این بازی شامل ۶ شخصیت بود. بنابراین دو DLC بعدی هم باید هر کدام شامل ۵ و ۶ شخصیت دیگر باشند.

البته، این هم ممکن است که این اطلاعات درست نباشند و MK11، این ۱۱ شخصیت را اضافه نکند. واقعاً هم طرفداران این بازی نمی‌توانند از چیزی مطمئن باشند مگر اینکه استودیوی NetherRealm شخصاً تصمیم بگیرد اطلاعات بیشتری را درباره‌ی برنامه‌های آینده‌اش برای MK11 در میان بگذارد و اینکه بخواهیم بگوییم این اتفاق کی می‌افتد هم سخت است. کارگردان این بازی "اد بون" (Ed Boon) از غافل‌گیری‌های بیشتر این بازی در سال میلادی جاری خبر داده است. بنابراین احتمال اینکه اعلان‌های رسمی به زودی صورت بگیرد، وجود دارد. حالا که شخصیت Spawn وارد این بازی شده و در حال حاضر شخصیت دیگری به طور رسمی در راه نیست، اینکه ببینیم NetherRealm تعدادی شخصیت را یکجا وارد بازی می‌کند یا به همان شیوه‌ی Kombat Pack 1 عمل می‌کند، جالب خواهد بود.