Menu

شایعه: نسخه جدید Resident Evil در سال 2021 منتشر شده و شامل بیشترین تغییرات در تاریخ این سری خواهد بود

به تازگی شایعه‌ای در اینترنت منتشرشده که ادعا دارد سال آینده می‌توانیم نسخه‌ای جدید و کاملا متفاوت را از سری Resident Evil تجریه کنیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، ساعاتی پیش یکی از کاربران توییتر به نام Dusk Golem که پیش از این نیز اطلاعات مختلفی را قبل از معرفی‌های رسمی از این سری فاش کرده بود، در حساب کاربریِ خود اعلام کرده که نسخه جدیدِ Resident Evil در سال 2021 روانه بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید توییت‌های وی در این رابطه را مشاهده نمایید.

"به جهنم، بگذارید کمی درباره نسخه سال آینده‌ی Resident Evil شما را هیجان‌زده کنم و دیگر تا عرضه‌ی Resident Evil 3 صحبت نکنم. نسخه سال 2021 سریِ Resident Evil از اواخر سال 2016 در دست توسعه بوده و این یعنی اینکه Capcom تا زمان عرضه‌ی آن چیزی نزدیک به 5 سال را برروی بازی زمان صرف کرده است. "

وی در ادامه اشاره کرد که ساخت و توسعه‌ی بازی شباهت‌های بسیاری به روند توسعه‌ی Resident Evil 3 دارد؛ این بازی به زودی معرفی خواهد شد و شامل بزرگ‌ترین تغییرات در تاریخ این فرانچایز بوده به گونه‌ای که برخی از بازیکنان اصلا از آن خوش‌شان نخواهد آمد.

"در حال حاضر و با توجه به تغییرات و توسعه‌ی بازی پیش‌بینی می‌کنم که عده‌ی بسیاری هنگامِ رونمایی از بازی عصبی خواهند شد ولی توصیه‌ی من به این افراد این است که با ذهن و دیدی باز نگاه کنند. تست‌ها و آزمایش‌های داخلیِ Capcom خبر از عنوانی با کیفیت می‌دهند و من شخصا به شدت برای آن هیجان‌زده هستم."

در دیگر اخبار مرتبط با سریِ Resident Evil همان‌طور که احتمالا می‌دانید دیروز نمرات و نقدهای ریمیک نسخه سوم بازی منتشر شد که از طریق این لینک می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید.

نظر شما در مورد شایعات منتشرشده چیست؟ آیا از تغییرات و ویژگی‌های جدید استقبال می‌کنید یا دوست دارید سری روند پیشینِ خود را در پیش بگیرد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.