Menu

پروژه بعدی سازندگان Mafia 3 چیست؟

چند ماه قبل، چندین شایعه شروع به ظاهرشدن در مورد Hanger 13 کردند که ادعا می‌کردند استودیو بر روی Mafia 4 همراه با بازسازی Mafia 2 کار می‌کند. با این حال، طبق بررسی‌های اخیر به نظر می‌رسد افراد حاضر در استودیو برای پروژه بعدیشان برنامه‌های دیگری در سر دارند، به همین دلیل برای IP جدید در حال استخدام هستند.

براساس لیست مشاغل مورو نیاز در وبسایت Hanger 13، این شرکت به دنبال یک تهیه‌کننده اجرایی برای برعهده‌گرفتن رهبری ساخت IP جدید و کلیدی استودیو Hanger 13، می‌باشد. در ادامه توضیحات این شغل، به این نکته اشاره شده است که داشتن تجربه در ساخت بازی‌های AAA جهان باز و sandbox به عنوان یک مزیت در استخدام در نظر گرفته خواهد شد.

بعد از انتشار Mafia 3 و بسته‌های الحاقی‌اش، Hanger 13 در مورد پروژه بعدی خود برای مدتی ساکت بود، اما براساس Take-Two Interactive، جزئیات رسمی در مورد بازی بعدی استودیو در چند ماه آینده منتشر می‌شود. اگر Hanger 13 در حال کار بر روی یک IP جدید باشد، آن وقت باید صبر کنیم و ببینیم چه بر سر فرنچایز Mafia می‌آید.

با وجود داشتن داستان درخشان، Mafia 3 بیشتر به علت طراحی مراحل خسته‌کننده، گرافیک تاریخ گذشته و تعداد زیاد مشکلات تکنیکال سرزنش می‌شود. این به این معناست که داستان و شخصیت اصلی جدید دارای یک پتانسیل برای یک دنباله با گیم‌پلی و گرافیک بسیار بهتر است. با این حال، کار کردن بر روی یک IP جدید لزوما شایعات ساخت Mafia 4 و بازسازی Mafia 2 را تکذیب نمی‌کند.

Hanger 13 جزو شرکت‌های تابعه 2K Games با چهار شعبه در Brighton و Prague و Novato و Brno است. که ریاست آن را کارگردان سابق LucasArts هیدن بلکمن (Haden Blackman) برعهده دارد. این استودیو در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است. با همکاری استودیوی 2K در جمهوری چک، Hanger 13 اولین عنوان خود را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد که همان Mafia 3 است. در ابتدا بازی برای انشار در نسل هفتم کنسول‌ها برنامه‌ریزی شده بود، اما بعد به نسل هشتم تغییر داده شد.