Menu

نقدها و نمرات عنوان Resident Evil 3 Remake منتشر شدند؛ دیداری دوباره با نمسیس

همانطور که می‌دانید بازی Resident Evil 3 Remake تا چند روز دیگر بر روی سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد. این عنوان نیز همانند بازی اصلی‌اش تجربه متفاوتی از Resident Evil را دراختیارتان قرار می‌دهد اما این بار و برخلاف RE3 اورجینال، شباهت‌های بیشتری به Resident Evil 2 Remake دارد. از این رو منتقدین به نقد و بررسی این عنوان پرداخته‌اند که باهم در ادامه برخی از آن‌هارا مرور می‌کنیم:

The Digital Fix 100

"این بازسازی از هر لحاظ جانشین لایقی برای RE2 Remake است. یک بازسازی بی‌نظیر که یکی از برترین شروع هارا در فرنچایز Resident Evil دارد."

Game Informer 90

"کپکام با ساخت این عنوان، به‌خوبی یکی از برترین عناوین این سری را بازسازی کرده است. تمرکز بیشتر Resident Evil 3 بر روی اکشن، به شما اجازه کمتری برای ایستادن و فکر کردن در بازی خواهد داد، اما ماجراجویی جیل یک گردش باورنکردنی و شورانگیز است. از اولین لحظه‌ای که نمسیس دیوار را در هم میکوبد، تپش قلب خود را احساس خواهید کرد. سرعت ریتم بازی تا زمان نشان دادن Credits افت نخواهد کرد."

God is a Geek 90

"این عنوان بازسازی فوق‌العاده‌ای از RE3 اورجینال است، با نمسیس که مشخصا برجسته‌ترین ویژگی این بازی است. باوجود اینکه مدیریت Inventory و نشانه‌گیری مشکلاتی دارند، اما این بازی هنوز هم شگفت‌انگیز است."

IGN 90

"این بازی با داشتن دنیای پرجزئیات و گیم‌پلی سریع و وحشتناک خود در سبک Survival-Horror، به خوبی بازی ماقبل خود یعنی Resident Evil 2 است."

GamesRadar+ 80

"یک بازسازی لذت بخش دیگر از سری RE که اکشن فوق‌العاده‌ای دارد اما عمق چندانی ندارد."

GamingBolt 70

"این عنوان وفادارانه تلاش میکند تا عنوان موفقی باشد، اما در حد RE3 اورجینال نیست. این یک بازی ساده و کافی است اما نه به خوبی عناوین اخیر سری Resident Evil، و حتی نه به خوبی چیزی که می‌توانست باشد."

PC Gamer 58

"این بازی دراصل زنجیری از ست پیس های اکشن است که درهم بافته شده‌اند و داستانی سطحی و کاتسین‌های بسیاری دارد. این مسیری است که عناوین این سری بعد از Resident Evil 4 طی کردند و در نتیجه شاهد عنوانی پوچ مانند Resident Evil 6 شدیم؛ پس هیچکس دلش نمی‌خواهد تا این نوع اتفاقات دوباره تکرار شوند."

میانگین نمرات نسخه PS4 در متاکریتیک: 80 از 46 نقد

میانگین نمرات نسخه XB1 در متاکریتیک: 86 از 17 نقد

میانگین نمرات نسخه PC در متاکریتیک: 76 از 13 نقد